מבזקיםפוליטי / מדיני

לפיד: הם ישבעו לו אמונים, עוד שבועיים הוא יישפט על הפרת אמונים

יו"ר יש עתיד – תל"ם, יאיר לפיד התייחס הערב (חמישי) להמלצת חברי כחול לבן על נתניהו לראשות ממשלה ואמר בתגובה כי "הבוקר בכנסת גנץ ואשכנזי אספו חתימות כדי להמליץ לנשיא שיטיל את הקמת הממשלה על נתניהו."

הוא הוסיף כי "עוד שבוע הם רוצים להקים ממשלה, כי בעוד שבועיים יפתח משפטו של נתניהו. עוד שבוע הם ישבעו לו אמונים, עוד שבועיים הוא יישפט על הפרת אמונים. קוראים לזה ממשלת חירום כשכבר נגמר מצב החירום. מדברים על אחדות, אבל לא מאמינים אחד לשני לאף מילה. רק על דבר אחד כולם הסכימו: שכולם יקבלו ג׳ובים. יקימו ממשלה של 36 שרים ו-16 סגני שרים. הממשלה הגדולה, המנופחת, הבזבזנית בתולדות המדינה."

לפיד ציין כי "אין אף מילה בהסכם על עצמאים ועסקים קטנים. אף מילה על מיליון ומאה אלף מובטלים. בתור פרומו, הקואליציה החדשה הפילה אתמול בלילה הצעת חוק לתת דמי אבטלה לעצמאים."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לדבריו, "אפשר היה, צריך היה, להקים פה ממשלה אחרת. ממשלה צנועה, הגונה, נקייה משחיתות. ממשלה שהיתה הולכת לעבוד בשביל הפראיירים הקבועים, הישראלים הטובים שמשרתים בצבא, עובדים קשה, משלמים מיסים, מחזיקים את המדינה על הכתפיים. אלה שבאמת כל החיים מתחת לאלונקה."

תגובה אחת

  1. לפיד מי שנישבע אימונים בכנסת ישראל ולא נאמנים למדינה הם מפירים אמונים

Back to top button