צרכנות

האינסטלטור כבר בדרך

אנו רוצים לחשוב שהבית שלנו הוא מקום בטוח, אך למרבה הצער זה לא תמיד נכון. ליקויים עלולים להתרחש בבית מסיבות שונות. זה יכול להיות פיצוץ של צנרת שחוקה, סתימת ביוב בלתי מתוכננת או הצפה שנגרמה בגלל גשמי זלעפות ואיטום לקוי. כך או כך, חשוב לדעת שתמיד יש פתרון לבעיה. כל שעליכם לעשות הוא לפנות לאינסטלטור מקצועי, והוא כבר ידע לאבחן את הבעיה ולאתר את התקלה.

רגע אחד, הרי צריך עוד למצוא אינסטלטור מקצועי

אנשים לא מעטים חוששים להזמין אינסטלטור לביתם, ויש להם סיבה טובה. אינסטלטורים חובבנים ובלתי מקצועיים מחפשים דרכים להרוויח כסף קל. הם מנצלים את לקוחותיהם ואת חוסר הידע שלהם בתחום האינסטלציה וגובים סכומים גבוהים על תיקונים פשוטים. אינסטלטורים אלה מוציאים שם רע לאינסטלטורים טובים ומקצועיים באמת, ומהווים אתגר בפני מי שמחפש אינסטלטור בכפר סבא. על כל פנים, כדי למצוא את איש המקצוע הנכון, כדאי להביא בחשבון כמה דברים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

איך מוצאים אינסטלטור צדיק באמת?

הברז מטפטף ואתם חוששים שיש נזילה? הריח הרע העולה מן הביוב אינו חולף? קבלו כמה טיפים שיעזרו לכם לאתר את האינסטלטור המקצועי:

אינסטלטור שמגיע דרך המלצות

אם יש לכם קרובי משפחה או חברים שנעזרו באינסטלטור ויצאו מרוצים מהשירות או המחיר, כדאי להיעזר בהם ולבקש מהם את הטלפון של האינסטלטור. כך אפשר ללכת על בטוח ולוודא שאכן מדובר באינסטלטור מקצועי.

ניסיון ומקצועיות באים ביחד

אם אפשר, בררו כמה שנות ניסיון יש לאינסטלטור שאתם פונים אליו. עם ניסיון של כמה שנים בתחום מגיעה גם המקצועיות. אינסטלטור מנוסה יודע לאתר תקלות במהירות רבה יותר, תוך שהוא מגיע לשורש הבעיה, מעדכן את הלקוח בהוצאות הצפויות ומתחיל בעבודה.

הצעת מחיר

אינסטלטור מקצועי שמכבד את עצמו לא ינסה לסגור את המחיר בטלפון. הוא יגיע אליכם כדי לבדוק היטב את הנזק שנגרם לבית, ורק לאחר מכן יציע לכם הצעת מחיר.

אל תישארו לבד עם האינסטלטור

לא מומלץ להיות לבד בבית כאשר האינסטלטור מגיע לתקן תקלה, בייחוד כאשר מדובר באנשים מבוגרים שהם בדרך כלל "טרף קל" עבור אינסטלטורים נוכלים. אם זו הפעם הראשונה שאתם מזמינים את איש המקצוע, דאגו שיהיה אדם אחד נוסף לפחות בבית.

אחריות על התיקון

אינסטלטור מקצועי לוקח אחריות מלאה על התיקון שהוא מבצע. כך שאתם יכולים לפנות אליו במקרה של כל תקלה נוספת, ולקבל שירות מלא ואיכותי.

שירותי אינסטלציה מוצאים באינסטלטורס

בין אם אתם צריכים לשאוב את פתח הביוב, לאתר תקלה בצנרת או לבצע החלפה של אסלות, חברת אינסטלטורס – פתרונות אינסטלציה עומדת לשירותכם. כאן תוכלו למצוא אינסטלטורים בעלי ניסיון רב בתחום שעברו הכשרה ונבחנו על ידי החברה, ולקבל מגוון רחב של שירותי תיקון הכרחיים. מדובר בשירות נוח וזמין הפועל 24 שעות ביממה (לא בשבת).

Back to top button