מבזקיםפוליטי / מדיני

ימינה: אין לנו עניין בג'ובים, על פירוק הבלוק חתום נתניהו

חברי מפלגת ימינה התכנסו לפני כשעה קלה (ראשון) לישיבת סיעה במשכן הכנסת. בישיבה הוצגה תמונת המצב ביחס לכניסת המפלגה לממשלה והטעמים להליכה לאופוזיציה, עליה הודיעו מוקדם יותר בימינה.

בישיבה הוסכם פה אחד על דעת כל חברי הרשימה, כי לאור חוסר הרצון של רה"מ נתניהו לראות את ימינה בקואליציה, ולאור הדרתה של הציונות הדתית ממוקדי ההשפעה וממקום מרכזי בממשלה, הדבר הנכון הוא לשרת את הציונות הדתית והציבור הישראלי מהאופוזיציה.

מימינה נמסר: "אין לנו עניין בג׳ובים ותארים ללא כל השפעה. לאחר שנים שהצלחנו להשפיע בממשלה, נתניהו מרחיק אותנו מהגה ההשפעה ומייעד אותנו לספסלים האחוריים, נטולי כל השפעה. יידע נתניהו, שמי שמפקיר שותפים נאמנים כאשר הוא בימים טובים, לא ימצא אותם לצידו בימים סגריריים. ימינה תיבנה מהאופוזיציה, תציג תכניות נועזות בתחום המדיני, הבטחוני, הכלכלי והיהודי. בעוד שנה וחצי המשחק בימין ייפתח וימינה תהווה אלטרנטיבה ימנית אמיתית. על פירוק הבלוק חתום נתניהו".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
ישיבת סיעת ימינה

ח"כ איילת שקד אמרה ביציאה מישיבת הסיעה כי "בישיבת הסיעה כל אחד אמר את דעתו. כמו שזה נראה עכשיו לצערנו נתניהו מעוניין בפירוק הבלוק. רצינו להיות חלק מהקואליציה, חלק משפיע ולנסות לקדם את מה שקידמנו עד היום אבל כרגע זה לא נראה שזה מתאפשר. אין שום רצינות מצד הליכוד ומצד נתניהו."

ישיבת סיעת ימינה

היא ציינה כי "עד עכשיו לא קראו לנו למו"מ רציני, זה אבסורד. כשהליכוד רוצה משהו הוא יודע לקרוא לנו לחדר ולהגיד: לא יוצאים עד שמגיעים להסכמה. פעם בשבוע יש איזו הבלחה של שיחת טלפון עם זריקה של הצעה, שכבר חודש שלם זו בדיוק אותה ההצעה. לא ככה מנהלים משא ומתן. זה הרבה יותר מתיקים. הוועדה למינוי דיינים, הראשות שלה עברה לש"ס , זה נראה לכם הגיוני? פעם שעברה הייתה הסכמה שבראש הועדה יעמוד שר ניטרלי מהליכוד. הפעם העבירו את ראשות הועדה לש"ס מבלי בכלל לעדכן אותנו. את הרשות להסדרת ההתיישבות הבדואית בנגב העבירו לשמאל, על ועדת חוקה אף אחד לא מדבר איתנו. הציעו לנו את ראשות הועדה לפניות הציבור. לא ככה מנהלים משא ומתן עם שותף.

שקד הוסיפה כי "אין צורך בשלוש מפלגות באופוזיציה צריך להתאחד למפלגה אחת. זה בעוכרינו. צריך מהלך מהיר למפקד גדול ופריימריס במפלגה אחת".

תגובה אחת

  1. הדבר הכי הגיוני בנושא מינוי דינים היא שמפלגה שיש לה גב תורני רציני תתעסק בזה. ולא דתיים לייט. שלפיד היה האח שלהם והולך להיות שוב פעם אח שלהם. מי שמפקיר שותפים- טלו קורה מבין עינכם על השותף הימני האמיתי שהעפתם אותו בלי למצמץ.

Back to top button