כלכלהמבזקים

הביטוח הלאומי: מענק ההסתגלות לבני ה-67 ומעלה ישולם מחר

הביטוח הלאומי ישלם מחר (שני, 11.5) את מענק ההסתגלות לבני ה-67 ומעלה שפוטרו או הוצאו לחל"ת. הביטוח הלאומי הודיע בשבוע שעבר כי סיים לבדוק את כל הבקשות למענקים שהוגשו עבור החודשים מרץ ואפריל.

הביטוח הלאומי ישלם מחר לזכאים את שני המענקים. עבור מרץ – בין 1,000 ש"ח ל-2,000 ש"ח ועבור אפריל – בין 1,000 ש"ח ל-4,000 ש"ח.

21 תגובות

  1. כמה אפשר לבכות היהודים רק בוכים כך למדתם את כולם
    רוצים רק כסף לכו לעזאזל חבל שאתם לא גרים בלבנון

  2. פשוט ביזיון, אני עצמאית, בעלת עסק קטן שפרנסתי בכבוד את משפחתי , מענק ראשוון לא קיבלתי שקל, מענק שני ושלישי מגיע לי רק 3700₪, עצוב מאוד שמהכסף שלוקחים מאיתנו דואגים לפרנס את הממשלה ואם נשאר עודף אז אפשר להוסיף עוד שרים למה לא על חשבון הציבור, חוצפה לשמה, איפה כל מה שאנו משלמים למדינה כל החיים???? מרתיח ומעצבן…..

  3. בושה וחרפה ממרץ יצאתי לחלת ואין אם מי לדבר ולא קיבלתי שקל מהם

  4. פשוט בושה שאין עם מי לדבר ואף אחד לא נותן תשובה אני בלי הכנסות מתחילת החלת קיבלתי חודש מרץ ואפריל ועכשיו נכנסנו כבר לחודש מאי ולי המשיכו את החלת עוד אז יהיה חודש יוני סכום צחוק ממש שאישה שעבדה עם 3 ילדים קטנים חישבו לי 24 שקל ביום ממש נסיעה באוטובוס פשוט אין לי מילים שביטוח לאומי ברגעים החשובים לצדך בתקליט ובפועל ממש לא כך

  5. בושה וחרפה ביזיון והשפלה שאין כמוה אני שמקבלת פנסיה מתחת ל 5000 שקל החלטתם שאחרי בדיקה הפנסיה שלי היא מעל 5000 שקל ולא מגיע לי לאן הגענו משלמים כל החיים ביטוח לאומי ומס הכנסה ועכשיו שצריכים אתכם אתם מחליטיםחא מגיע מאיפה הבאתם את האינפורמציה אני בחלת כבר כבר חודשיים ועדיין בחלת איל אפשר לחיות כשאין חסכונות בושה לכם שמחכים יודשיים ימים לקבל את ה 1000 שקל כי זה מה שמגיע לי ואתם גוזרים לי גזר דין מוות לקחת אתם יודעים אבל לתת אתם חסכנים וקמצנים

  6. אלקים לא משחק בקוביות מסתיר פנים מלך במישפט יעמיד ארץ אמת מישמים נישקף צדק מארץ תיתצמח ברוך מחיי המתים טוב לי יראת אלקים מביטוח לאומי

  7. עבודתי הופסקה ב-15.03 ועד היום לא חזרתי לעבודה כיהחנות נסגרה ולא קבלתי עדיין כסף חוץ 500 שח

  8. קיבלתי הודעה שעבור מאי לא אישרו לי מענק היסתגלות כי חזרתי לעבוד אני פוטרתי במרץ ועדיין נימצא ללא עבודה

  9. יצאתי לחלץ ב 15 למרס חוזר אולי בסוף מאי לא מוכר בגלל שהיה לי חודשיים עבודה לפניי זה עבדתי רצוף 25 שנים

  10. השארתי אין ספור של הודעות לביטוח הלאומי בנוגע לדמי אבטלה/מענק הסתגלות יצאתי לחל"ת מ15.03.20 ועד היום לא קיבלתי לא זה ולא זה .בפניות הציבור שלחו לי מכתב "בבדיקה שערכנו קיבלת 500 ₪", לעג לרש. הרווחתי קרוב ל 5.000 ₪, נראה לכם הגיוני? עם כל הכבוד, גם הגימלאי צריך לקבל דמי אבטלה (הוא לא אזרח מן המיניין?). לא עזבתי את העבודה בשביל הכיף, יצאתי לחל"ת כמו כל אזרח זה לא קשור לגיל. עבודה זו עבודה בכל גיל.

  11. ביטוח לאומי …איתכם "ברגעים הקשים "תחליפו את הסלוגן .."ביטוח לאומי הופך את החיים שלך ליותר קשים" לא תראו ממני גרוש יותר.

  12. אני יצאתי לחל"ת מ15.03.20 ועד היום לא קיבלתי לא מענק הסתגלות ולא דמי אבטלה. העובדה שבגיל שלי אני נאלצת לצאת לעבודה (עקב תשלום שכ"ד! ופנסיה קטנה!) זה מחייב לשלם דמי אבטלה ולא מענק הסתגלות. לדעתי אין זה צודק שהעובדים בגיל הפנסיה לא יקבלו דמי אבטלה בגלל שהם בגיל הפנסיה. למה לא אומרים אל תצאו לעבודה? לדעתי יו"ר והמנכ"ל של ביטוח לאומי חייבים לתת את הדעת לזה. האזרח הוותיק לא צריך להיות מופלה לרעה. ההפך, הוא צריך לקבל את התמיכה המירבית!

  13. תודה רבה לביטוח לאומי קיבלתי את המענק לבני 67+ של חודש אפריל אני בחל"ת עדיין לא חזרתי לעבודה מה יהיה עם חודש הזה חודש מאי?

  14. אם בעלי פנסיונר ואני עובדת לא מקבלת מה שמגיע לי למה….. לא הוגן הביטוח לאומי משלם לי רק 1000ש ואני בת 59 אך אני אחיה לא מספיק

  15. א עובד פנסיונר ואני עובדת 40 שנה כל החיים אני מפרנסת היום אחרי חל'ת לא מכבלת משכורת כמו שצריך היתי מרביחה מעל 4000 שקל והיום רק 1000ש משלמים לי ביטוח לאומי

  16. הגשתי מסמכים ועזבתי עבודה וייחד אם זאת מקבלת קיצבת נכות ושקל לא קיבלתי מביטוח לאומי עבור החל"ת נכים מחוץ לתחום מה הולך פה?

Back to top button