מבזקיםתאונות דרכים

הולכת רגל בת 63 נדרסה למוות על ידי אוטובוס בתל אביב

הולכת רגל בת 63 נפגעה הבוקר (שני) מאוטובוס ברחוב אבן גבירול פינת דוד המלך בתל אביב. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לה טיפול רפואי ופינו אותה לבית החולים איכילוב בעיר כשהיא במצב אנוש עם פגיעה רב מערכתית, תוך כדי ביצוע פעולות החייאה. בבית החולים נקבע מותה.

חובש בכיר רכוב על אופנוע מד"א ערן נדלר סיפר: "במרחק של מספר מטרים מהצומת על הכביש בסמוך לאוטובוס שכבה הפצועה כשהיא מחוסרת הכרה וסובלת מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד. התחלנו מיד בביצוע פעולות רפואיות מצילות חיים שכללו פעולות החייאה ועצירת דימומים, הכנסנו אותה לניידת טיפול נמרץ והיא פונתה תוך כדי המשך ביצוע פעולות החייאה לבית החולים."

בוחני התנועה זומנו והם חוקרים כעת את נסיבות התאונה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בעקבות התאונה רחוב אבן גבירול נחסם לתנועת כלי רכב לכיוון צפון והתנועה מופנית לרחוב דוד המלך. המשטרה מבצעת במקום הכוונה של התנועה.

ציבור הנהגים מתבקש שלא להגיע למקום ולנסוע בדרכים חלופיות.

צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: תיעוד מבצעי מד"א
צילום: תיעוד מבצעי מד"א

תגובה אחת

  1. לא פלא. נהגי דן זה אסון. לפני כשנתיים עברנו תאונה עם נהג דן, שלא יודע לנהוג. בתחנה אמרו לי שאין מה לעשות, כי נהג לא דיווח על הנפגעים בנםש. והיינו כעשרה לפחות בתוך האוטובוס הזה, כולל אישה בהריון מתקדםש שאישה מבוגרת פשוט תפסה אותה שלא תיפול מהכיסא. החברה מקבלת לדעתי כל אחד, שבא ורוצה לעבוד, בלי לבדוק רישיונות או הנהיגה שלהם. זוועה. משתדלת לא לנסוע איתם ולא ממליצה לאף אחד לנסוע עם חברה זו.

Back to top button