חדשות הארץמבזקים

בנט: נתניהו לא רוצה את ימינה בממשלה, נבנה מודל לחלופה שלטונית

שר הביטחון נפתלי בנט אמר היום (שני) במסיבת עיתונאים דיגיטלית שקיים בעמוד הפייסבוק כי שמח מאוד על הקמת ממשלה ועל כך שלא נגררים למערכת בחירות נוספת אך ציין כי נתניהו לא רוצה את ימינה בממשלתו.

"מאוד שמחתי שמקימים ממשלה ושלא נגררים למערכת בחירות רביעיות. נתניהו לא רוצה את ימינה בממשלה. זה ניכר, וזה בסדר, אנחנו לא מהנעלבים. איך אני יודע? כי נתניהו וגנץ הכריזו על הקמת "ממשלת חירום-קורונה". המשרד הכי חשוב בעניין הזה זה משרד הבריאות, והם בורחים ממנו בכל כוחם כאילו המשרד הזה הוא מגיפה.
הם כבר שבועיים מספסרים בתיק הזה כדי לקבל תיקים לשם כבוד. לא ככה נראית ממשלת חירום קורונה. אני לא מבקש את משרד החוץ עם קוקטיילים, ולא ביקשנו 3 שרים. אנחנו רוצים השפעה."

השר בנט הוסיף ואמר "הייתי לוקח על עצמי לבצע את מה שאמרתי בתחום הבריאות, כדי שעוד 140 ימים לא יצטרכו להחריב את הכלכלה ולסגור שוב את המדינה.
ביקשתי באופן רשמי מראש הממשלה את זה, וכלום. ככה לא נראה בנאדם שרוצה את ימינה בממשלה וזה בסדר, אם נתניהו לא רוצה לא נהיה."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"תמיד ניתן גיבוי לרה"מ אם הוא עושה את הדבר הנכון" הדגיש השר בנט והדגיש כי "אם לא, נהווה אופוזיציה לוחמת ונציג חלופות ראויות. נבנה מודל לחלופה שלטונית, ונראה מה זה ימין אפקטיבי – ימין שלא בא לריב אלא בא לעשות. ימין שלא מדבר על שופטים, אלא ממנה שופטים. ימין שלא מדבר על ריבונות, אלא מחיל ריבונות.
הליכוד בחר לשלח את ימינה ולהפוך אותנו ללא רלוונטיים ולא משפיעים. אני משוכנע שבתצורה הזו (אופוזיציה) נוכל להשפיע הרבה יותר ואין לי ספק שרה"מ יבין כמה זה מחזק אותו שאנחנו אופוזיציה עניינית".

גורם בליכוד התייחס לדברים של השר בנט ואמר כי "מצער שבגלל מאבק פנימי על תיקים ״ימינה״ מוכנה לחבור לאופוזיציית השמאל עם יאיר לפיד והיבא יזבק. ראש הממשלה נתניהו מביא מהלך היסטורי של החלת ריבונות על יהודה ושומרון ובמקום לקחת חלק במהלך בנט נכנע למאבק פוליטי פנימי, מוכן לוותר על חלקה של הציונות הדתית בממשלה, ובורח ממנהיגות."

תגובה אחת

  1. כמי שבחר בליכוד הייתי רוצה ליראות את ימינה בממשלה לא משאירים נאמנים לימין בחוץ נקודה

Back to top button