חדשות הארץמבזקים

סיפור כואב וקשה: שכבה במקרר של בית החולים ללא אף דורש

לאחר מאמצים של מפקד זק״א בגוש דן, אישה ערירית בת 73 הובאה הערב (שני) לקבורה.

סיפור כואב וקשה אירעה בליל שבת האחרון בשכונת פרדס כץ בבני ברק. אישה שהלכה לבקר את שכנתה הערירית והמבוגרת, מצאה אותה במיטתה כשהיא חולה במצב קשה והתקשרה למוקד מד"א. צוות רפואי של מד״א פינו את הגברת במצב קשה לבית החולים תל השומר. לאחר שעות של טיפול בבית החולים ופעולות החייאה, הרופאים נאלצו לקבוע את מותה.

המבוגרת הערירית שכבה במקרר של בית החולים תל השומר ללא אף דורש וללא פרטים מזהים. אמש השכנה יצרה קשר עם מוקד זק״א וביקשה עזרה בשחרור והבאת המנוחה לקבורה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מיכאל גוטווין מפקד זק״א בגוש דן ורכז המחלקה המשפטית של זק״א פנה לאגף הרווחה של עיריית בני ברק שם טענו שהם לא מכירים את המנוחה, לאחר בדיקה בבית החולים תל השומר התברר שאין להם זיהוי על המנוחה והוגדרה כאלמונית.

מיכאל הגיע לדירה של הערירית וסיפר: "נהיה לי שחור בעיניים. מדובר בחדר קטן – ממש מחסן שנמצא למטה בבניין, שם התגוררה האישה הערירית. המקום היה מלא באשפה. חיפשנו בבית עד שמצאנו מסמכים שבזכותם בבית החולים יכלו לבצע את הזיהוי ולשחרר את המנוחה לקבורה. הערב בשעה 18:00 יצאה הלוויה ממשרדי בית העלמין ירקון לבית הקברות הירקון שם הובאה לקבורה."

מיכאל פונה אל הציבור הרחב בבקשה: "אנחנו פונים שוב לכל מי שקורא את השורות האלו, אם אתם מכירים אדם ערירי אשר גר לבדו תדווחו לרשויות הרווחה בעיר. תצטרפו וציינו את הפרטים שלהם לקמפיין של זק"א "לא משאירים אותם לבד" בכדי שנוכל לסדר להם מתנדב שישמור עליהם ויצור איתם קשר בכל יום לפני שמוצאים אותם במצב קשה."

אילוסטרציה. צילום: זק״א

תגובה אחת

  1. אני מבקש מהאיש זק"א אם הוא קורא את ההודעה, שיצור איתי קשר אם צריך אני אממן את המצבה. אם המשרד שמקבל את ההודעה שאני שולח יוכל לתווך ביננו אשמח. משה פא'ל 0525513500

Back to top button