חדשות הארץמבזקים

מ"מ מפכ"ל המשטרה בהילולה במירון: ממשיכים למנוע התקהלויות

הערב (שני) הגיע למירון מ״מ מפכ״ל המשטרה, ניצב מוטי כהן, שם מתקיימת הלילה ההילולה המסורתית השנתית במתכונת מצומצמת בצל המשך המאבק הלאומי לבלימת התפשטות נגיף הקורונה, ומכוח התקנות לשעת חירום המטילות מגבלות כניסה, שהות והתקהלות באזור.

מ״מ המפכ״ל הגיע לאזור נוכח היערכות מוגברת של המשטרה, שבמסגרתה מאז שעות הבוקר נפרסו אלפי שוטרים בכדי למנוע הפרת התקנות ולשמור על שלומו ובריאותו של הציבור. בהמשך קיים מ״מ המפכ״ל הערכת מצב מיוחדת עם מפקד מחוז צפון ניצב שמעון לביא ופיקוד המחוז, במסגרתה עמד מקרוב אחר ההיערכות והפעילות המשטרתית באזור.

בסיום הערכת המצב אמר מ״מ המפכ״ל: "המאבק שלנו בהתפשטות נגיף הקורונה בישראל הניב הישגים משמעותיים אך עדיין לא הושלם, מה שמחייב אותנו להמשך שמירה על המגבלות השונות, גם במהלך ל״ג בעומר ובתוכו גם בהילולה השנתית במירון. משימתנו כמשטרה להמשיך לפעול למניעת התקהלויות שעלולות להוביל להדבקה המונית בניגוד לתקנות, לצד הטיפול במגוון רחב של משימות שיטור, אכיפה, שמירת הסדר והביטחון של אזרחי ישראל."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עוד ציין כי "ההיערכות המשטרתית הרחבה כאן ובכל רחבי הארץ, מגיעה לאחר תקופה ממושכת ואינטנסיבית במיוחד, בה שוטרי ישראל פעלו מסביב לשעון במשמרות ארוכות, במשימות מורכבות, במסירות אין קץ, בחג וביום חול, בימים ובלילות. שוטרינו היו ועודם נמצאים בחזית המאבק הלאומי לבלימת הנגיף למען שלום הציבור ובריאותו. אני בטוח שבזכותם ובאמצעות שיתוף הפעולה החשוב עם הציבור כולו, נצליח כמשטרה מקצועית וכחברה אחראית לכל אתגר ביטחוני, פלילי וגם בריאותי, ככל שנדרש לו בעתיד".

צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

Back to top button