חדשות הארץמבזקים

המשטרה: אותרו והורחקו עשרות חוגגים שניסו להיכנס לאתר מירון

משטרת ישראל ממשיכה בהערכות המיוחדת לאחר סיום שלב אירוע ההדלקות המסורתיות במירון בהתאם לתקנות לשעת חירום לחג ל"ג בעומר.

בשעה זו (שלישי), לאחר סיום אירוע ההדלקות המסורתי במירון, מאות שוטרים גלויים וסמויים יחד עם לוחמי מג"ב ממשיכים במשימתם פרוסים במתחם ציון הרשב״י, בדרכים ובמחסומים, בשטחים הפתוחים והיערות סביב הישוב מירון ובתוכו, תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים לרבות אמצעי תצפית, רחפנים ורכבי שטח למניעה של ניסיונות הגעה רגלית לאתר, וזאת על מנת למנוע הגעת חוגגים לא מורשים גם בעת הזאת במטרה להבטיח את בריאות הציבור ולמנוע אפשרות התפשטות הנגיף והדבקה המונית בהתאם להוראות תקש״ח.

במהלך היממה האחרונה במסגרת פעילות המשטרה אותרו והורחקו עשרות חוגגים שניסו להיכנס לאתר מירון דרך לא דרך- דרך השטח, תוואי נחל עמוד ודרך ישובים סמוכים, על אף הוראות תקנות לשעת חירום האוסרות הגעה לבלתי מורשים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

משטרת ישראל לא תאפשר חריגה מהוראות התקש"ח ותמשיך לפעול בהתאם לסמכויות שהוקנו לה בחוק להרחקת לא מורשים ולמפירי ההנחיות ובמידת הצורך אף תתבצע אכיפה נוקשה וינתנו דוחות כספיים.

מתחם ההדלקה נשאר סגור ולא תתאפשר כניסה למקום במהלך הימים הקרובים. אנו מצפים מהציבור להישמע להנחיות, לא להגיע למחסומים ולא ליצור עימותים מיותרים עם השוטרים.

צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

תגובה אחת

  1. המשטרה לא הצליחה להתמודד עם כמויות האנשים שהגיעו למירון. עם עשרות אלפי אנשים שהגיעו למירון ל"ג בעומר תש"פ לא התמודדו. כנראה שהחרדים יותר חכמים מהמשטרה. והחרדים הצליחו והמשטרה שוב נכשלו. דידן נצח!!!!!

    *בימי ה‘בית יוסף‘ רבי שמעון התגלה בחלום למרן ואמר שאם יבטלו את ההילולא שלו, כפי שרצו מטעמי תערובת, תבוא מגיפה [כך מעיד החיד“א בקונטרס מעשי ניסים וכך מספרים גם גורי האר“י].

    *בשנת תקע“ז ביטל אחד מגדולי ישראל את ההילולא, גם כן מטעמי תערובת, ולא הוציא שנתו [עדות הרה“ק ר‘ מרדכי מקרעמניץ זי“ע ב‘חיבת ירושלים‘].

    *בשנת תרע“א שוב פעם הכריז אחד מרבני צפת על חרם שנשים לא תעלינה להילולא – וגם הוא לא הוציא שנתו [מופיע בכל ספרי התקופה]. ולמה להביא סיפורים אם הדבר מופיע בשולחן ערוך, ב‘מגן אברהם‘ (סימן תצ“ג), על צדיק אחד שאמר תפילת ’נחם‘ כל השנה משום אבלות, ומכיוון שנהג כן גם בל“ג בעומר לא הוציא שנתו. רחמנא ליצלן.

    *אני מקוה שד‘ ישמור אתכם. שד‘ ירחם עליכם, אתם צריכים הרבה רחמי שמים…. אבל אתם משחקים באש. לפני שבועיים, כאשר גזרתם את מה שגזרתם עכשיו כולם רואים שזה כבר רשעות לשמה. עשרות מקורות קדושים מספרים שרבי שמעון משתוקק להילולא הזאת כל השנה, וכועס על מי שמפר אותה, לָמָּה תָמוּתוּ ???[ירמיהו פרק כז פסוק יג].

    *על ידי רבי שמעון פסקה מגיפת כ“ד אלף תלמידי רבי עקיבא. זו היתה מגיפה נוראה של כאלף ניגפים ביום, ורבי שמעון עצר אותה. גם השנה רק רבי שמעון יעצור את המגיפה. וח“ו להיפך.

    *אפשר בהחלט לראות אצבע אלקים במצב המשתפר, כאשר רשב“י מאותת שאת ההילולא שלו אפשר לחגוג. מי הטיפש שחושב שהמצב המשתפר קשור להוראות משרד הבריאות, בשעה שהן מופרות בכל הארץ ברגל גסה ובמסכה מוסטת. מי שאינו טיפש יודע שזה לא מציאותי

Back to top button