מבזקיםצבא וביטחון

לוחם צה"ל סמ"ר עמית בן יגאל נהרג בפעילות מבצעית בשומרון

הבוקר (שלישי) במהלך פעילות מבצעית למעצר חשודים בכפר יעבד שבמרחב החטיבה המרחבית "מנשה" נהרג לוחם צה"ל, סמל-ראשון עמית בן יגאל ז"ל.

סמ"ר עמית בן יגאל ז"ל, לוחם בסיירת "גולני", בן 21 מרמת גן נפגע מהשלכת אבן על ראשו ומותו נקבע במקום. לאחר מותו הוא הועלה לדרגת רב-סמל.

הודעה נמסרה למשפחתו.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
סמל-ראשון עמית בן יגאל ז"ל

ברוך, אביו של לוחם צה"ל עמית בן יגאל אמר: "אסון נפל על ראשי, הוא בן יחיד שלי והתעקש לשרת בסיירת גולני. הוא היה כל עולמי. הבשורה הזאת הרגה אותי, אני לא יודע איך ממשיכים".

ראש הממשלה בנימין נתניהו: "בשמי ובשם אזרחי ישראל אני מבקש לשלוח תנחומים כנים למשפחתו של עמית בן יגאל שנהרג הלילה בפעילות מבצעית ע"י בן עוולה. כפי שקרה בכל המקרים בשנים האחרונות, ידה הארוכה של ישראל תגיע למחבל ותבוא עמו חשבון".

שר הביטחון, נפתלי בנט: "סמל-ראשון עמית בן יגאל נפל הלילה בעת שהגן על ביטחון ישראל. צה"ל וכוחות הביטחון ישימו את ידם על המחבלים השפלים שאחראים לכך, ואנו נבוא איתם חשבון. בשם מערכת הביטחון אני מבקש למסור תנחומים למשפחת בן יגאל היקרה. יהי זכרו ברוך".

לוחמי צה"ל פועלים בשעה זו בכפר יעבד שבמרחב החטיבה המרחבית "מנשה", בפעילות מעצרים בבית ממנו הושלכה אבן על ראשו של לוחם צה"ל, סמל-ראשון עמית בן יגאל ז״ל, מוקדם יותר הבוקר.

בתמונה: מפקד חטיבת "מנשה", אלוף-משנה יאיר פלאי ומפקד סיירת גולני, סגן-אלוף איוב כיוף בשטח.

צילום: דובר צה"ל

תגובה אחת

  1. איזו תגובה אתם רוצים?
    אפשר להכניס לתוך המילים את עוצמת הכאב??? אפשרות להראות באותיות את הדמעות של הלב???

Back to top button