חדשות הארץמבזקים

הערב – כנס חירום של המגזר העסקי: "נגמר החמצן. היום זה יום הדין"

הערב (שלישי) יתקיים לראשונה כנס חירום של כל המגזר העסקי וראשי הארגונים במשק. על רקע הבטחות האוצר שלא מומשו והעסקים שקורסים תחת הנטל, החליטו בצעד חסר תקדים כל העצמאים, בעלי העסקים הקטנים והבינוניים וראשי הארגונים במשק לצאת בקריאה משותפת לראש הממשלה להעביר מיידית 6 מיליארד ש"ח לעסקים שנפגעו כדי לתת חמצן מיידי!. המגזר העסקי מכריז: "נגמר החמצן, האוצר עובד על כל עם ישראל ונתניהו נעלם באמצע המשבר".

היום, יום שלישי ה-12.5, יתכנס כל מגזר העסקים בישראל וראשי הארגונים במשק: נשיאות המגזר העסקי, להב, אנחנו, אני שולמן, ארגון המסעדות, אולמות האירועים, בעלי הרשתות, חברות הניקיון ועוד.

אוהד אלון, מייסדי "אני שולמן" ומעמותת "אנחנו" אומר כי "היום זה יום הדין. הצלחנו לייצר לעצמאים ולבעלי העסקים שאלטר אחד גדול , והפעם זה יותר חזק ממיליון מפלגות, מסיבה מאוד ברורה – רק ככה באמת נוכל לנצח. אין גדולים, אין קטנים, אין שחורים או לבנים יש כאן אנשים שנאבקים על הפרנסה, עצמאים שנאבקים על החיים שלהם. רק הורדת שאלטר יכולה להוביל לכוח ולשינוי משמעותי ולשם כך התאחדנו", מסביר אלון.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"אנחנו זה לא רק מילים ודיבורים, עמותת אנחנו מאחדת ומחברת באמת. בשבועות האחרונים יזמנו את המפגש הראשון הגדול של כל האיגודים, כל הארגונים וכל בעלי העסקים הגדולים ,הבינוניים והקטנים לגוף שמדבר בקול אחד ועומד בצורה חזקה מול מקבלי ההחלטות", מספר שרון דדון, ממייסדי "אני שולמן" וממיסדי עמותת "אנחנו" ממובילי המחאה ומוסיף: "היום בערב נבוא יחד כדי להגיד עד לכאן! מעכשיו אנחנו עובדים ביחד כדי לשנות את המציאות ואת מעמד העצמאים ובעלי העסקים בישראל".

תגובה אחת

Back to top button