מבזקיםפוליטי / מדיני

סרטון חדש של מרצ: "נגיף השחיתות הוא נגיף מדבק במיוחד"

על רקע נגיף התפשטות נגיף הקורונה בישראל ובעולם מפלגת מרצ פרסמה הבוקר (רביעי) סרטון ובו יו"ר המפלגה, ח"כ ניצן הורוביץ מעביר הנחיות לכאורה, בדומה להנחיות שפורסמו על ידי משרד הבריאות בעניין נגיף הקורונה, כיצד להתמודד כביכול עם שחיתות, מה התסמינים? ומה לעשות אם נדבקתי?" זאת לקראת השבעת הממשלה החדשה, ממשלת נתניהו-גנץ, מחר בשעה 13:00.

"נגיף השחיתות הוא נגיף מדבק במיוחד" פותח הורוביץ את הסרטון, "כל מגע, חיבוק או לחיצת יד עלולים להביא להידבקות. ישיבה סביב אותו השולחן עם נאשם בשוחד, מרמה והפרת אמונים, גורמת להדבקה מידית".

עוד מוסיף הורוביץ כי "ההדבקה מתבצעת גם דרך מגע עם משטחים כמו כיסא שר או רכב שרד. הנדבק חווה אובדן תחושה בעמוד השדרה האידיאולוגי (מוצגות תמונותיהם של עמיר פרץ ואיציק שמולי), יש גם קושי בדיבור, במיוחד בהגנה על מערכת המשפט ורשויות החוק. לפעמים, גם אובדן זיכרון ושכחה של כל ההבטחות מלפני הבחירות. הנדבק עלול גם לפתח תנועות יד בלתי רצוניות, בעד סיפוח והרס הסיכוי לשלום."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"איך אפשר להימנע מהידבקות?" מוסיף הורוביץ כי "לא יושבים בממשלה עם ראש ממשלה תחת כתב אישום, מגנים על רשויות החוק, לא מרמים את הציבור ולא הופכים למשת"פים של הימין הקיצוני."

"מה עושים עם נדבקתי?" ממשיך הורוביץ: "ברגע שנדבקת אפשר לוותר על האלכוג'יל, אין טעם להמשיך לרחוץ בניקיון כפיך, גם המסיכות לא יעזרו אפשר להסיר אותן. הדרך היחידה להבריא מהשחיתות היא להתנתק מיד מכיסאות הממשלה. כי עם נגיף השחיתות לא יושבים. את נגיף השחיתות מבודדים ומנצחים".

Back to top button