חדשות הארץמבזקים

ח"כ כסיף על האירוע בשיבא: הוצאה להורג של אדם שרוע על הקרקע

ח"כ עופר כסיף התייחס לפני זמן קצר (רביעי) לאירוע בבית החולים תל השומר בו נדקר מאבטח ונורה למוות התוקף ואמר כי "הווידאו מראה בבירור הוצאה להורג של אדם שרוע על הקרקע."

ח"כ כסיף ציין כי "אין משנה הפשע שביצע או אפילו הסיכון שהיווה רגע קודם לכן, ירי חוזר כלפי אדם מנוטרל הוא פשע בפני עצמו. קלות האצבע על ההדק, כפי שראינו היום בתל השומר ולפני שבועיים בראש העין, היא תוצאה של אור ירוק מצד הממשלה לירי בלתי מובחן. מעדויות שפורסמו לאחרונה עולה שגם ההרוג היום, כפי שהיה לפני שבועיים בראש העין, היה לוקה בנפשו. אם כך הדבר, אז הטרגדיה גדולה אף יותר."

צילום: דוברות הרשימה המשותפת

מחקירת ראשונית של המשטרה עולה כי "טרם הדקירה, החשוד (יליד 1993) הגיע לבית החולים לקבלת טיפול רפואי ובסיומו, התפתח בינו לבין אזרח ויכוח , שבמהלכו שלף החשוד סכין לעבר האזרח, אולם לא פגע בו. דיווח מיידי הועבר למערך האבטחה של בית החולים וצוותים פתחו בסריקות לאיתור החשוד.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בהמשך לכשאותר בדרכו אל מחוץ לבית החולים, אותר על ידי המאבטחים ובנסיבות אלה , דקר מאבטח בראשו ובתגובה נורה על ידי מאבטחים במקום. המעורבים פונו במצב קשה לקבלת טיפול רפואי (עפ״י גורמי רפואה). לפני זמן קצר נפטר החשוד מפצעיו. כאמור- הרקע לאירוע פלילי."

תיעוד האירוע בבית חולים תל השומר

9 תגובות

  1. כול הכבוד למאבטחים .לירות על מנת להרוג . לא משנה יהודי או ערבי. שניהם אותו זבל

  2. כשאדם שולף סכין או כל נשק אחר לא צריכים לספור כדורים!
    לא חסרים אסירים בכלא ! והאשפה הזה בתמונה למעלה שיספור את החללים שלנו במקום לספור כדורים שהצילו חיים!!!

  3. כן משנה מה היה רגע ליפני ובהרבה מיקרים מחבלים מנוטרלים קמו ופגעו ואף רצחו
    ולכן מחבל ששלף סכין או מברג דינו מוות
    בטח במקום הארוע

  4. לא הבנתי הדוקר על הרצפה ירייה אחת לא הספיקה?? למה כמה הייו צריכים לירות.על פניו נראה לאומני

  5. מחדל רודף מחדל של אבטחת בית החולים . איך בכלל הצליח ההרוג להחדיר סכין לבית החולים ? יש לחקור ביסודיות את כל הארוע ולהסיק מסקנות.

  6. מתי יוציאו להורג בוגדים???? חתיכת זבל שאין שני לך ימח שמך זבל ! וחבל שנותנים במה לאשפה מהסוג הזה להביע את דעתו! הוא פשוט מחבל ונראה לי שאמא שלו הסתובבה יותר מדיי עם מחבלים! והתוצאות לפניכם!

Back to top button