מבזקיםפוליטי / מדיני

בנט דחה את ההצעה של נתניהו

ראש הממשלה נתניהו עשה כעת ניסיון אחרון להכניס את ימינה לממשלה, לפני הנחת ההסכמים הקואליציוניים הלילה.

ראש הממשלה הציע לבנט הצעה משופרת – חינוך או תיק כלכלי בכיר לבחירתו, בנוסף לתיק ירושלים והחטיבה להתיישבות, השירות הלאומי והמורשת.

בליכוד אמרו "לצערנו בנט דחה את ההצעה בשל המאבק הפנימי בתוך ימינה על חלוקת התיקים ומכיוון שמה שחשוב לו זו כיסאולוגיה ולא אידיאולוגיה".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בימינה טאענו מנגד כי "המילים תיק כלכלי בכיר לא נאמרו בשיחה, גם תיק החינוך לא. נתניהו אמר ״תיק נוסף״ מבלי לפרט איזה."

שר הביטחון ויו"ר ימינה, נפתלי בנט, כתב בחשבון הטוויטר שלו: "ההחלטה בידי נתניהו. כפי שאמרתי מתחילת הדרך. אנחנו מעוניינים להיכנס לממשלה, רק אם תהיה לנו השפעה. השפעה נגזרת לחלוטין מתחומי אחריות. אם ראש הממשלה רוצה אותנו בעמדות השפעה, נשמח להיכנס. אם ראש הממשלה רוצה אותנו שוליים, חלשים ונטולי השפעה, נעדיף לצאת לאופוזיציה".

בישיבת הנהלה של מועצת יש"ע, החליטו ראשי הרשויות לקרוא לראש הממשלה בנימין נתניהו ולשר הביטחון נפתלי בנט לפעול בכל הכח על מנת ש"ימינה" תיכנס לממשלה כמפלגה בעלת השפעה. "בעת הזאת, לקראת החלת הריבונות ביהודה, שומרון ובקעת הירדן, מועצת יש"ע רואה חשיבות רבה ש"ימינה" תהיה שותפה משמעותית ומשפיעה על מהלך היסטורי זה. אנו מבקשים מראש הממשלה ושר הביטחון, להגיע לעמק השווה כדי שנוכל להמשיך לפתח יחדיו את ההתיישבות הישראלית בכל מרחבי הארץ." אמרו.

ראש הממשלה בנימין נתניהו והשר נפתלי בנט. צילום: אתר הכנסת

2 תגובות

  1. זה די ברור מי המשקר .. מי שמואשם ב 3 תיקים לא יכול לא יודע לדבר אמת כמובן שביבי הוא השקרן באופן קבוע

Back to top button