כלכלהמבזקים

איגוד בעלי האולמות וגני האירועים: נאלצים להמשיך בשביתת הרעב

איגוד בעלי האולמות וגני האירועים הודיעו כי שביתת הרעב תימשך על אף ששר הבריאות יולי אדלשטיין אפשר את הפתיחה של אולמות וגני אירועים החל מה- 14 ביוני "מודים לשר אדלשטיין, אך נאלצים בצער להמשיך בשביתת הרעב".

"אנו מברכים את השר אדלשטיין על ההירתמות המיידית שלו ושל צוות משרדו שנתנו בזמן שיא מתווה לחזרה לעבודה" אמרו באיגוד בעלי האולמות וגני האירועים, "יחד עם זאת, טרם ניתן כל מענה לקריסתם הכלכלית של 50 אחוז מהאולמות והגנים בישראל, שספגו נזקים אדירים ולא מצליחים להתאושש. אלו הם החברים שלנו, ועד שלא ימצא עבורם מענה שיאפשר את הצלתם – לא נוכל להשאירם מאחור ולכן אנו נאלצים להמשיך בשביתת הרעב, גם בתנאי מזג האוויר הקיצוניים. אנחנו מכירים את ישראל כץ ומשה גפני, וברור לנו שכוונותיהם טובות ומבקשים מהם להושיט לנו יד ולחלץ אותנו מהתהום בה אנו נמצאים, כך שנוכל כולנו לשוב, לעבוד, ולשמח את עם ישראל".

כזכור, נציגי ארגון בעלי אולמות וגני האירועים בישראל פתחו אתמול (שני) בבוקר בשביתת רעב מול משרד ראש הממשלה בירושלים. אנשי הארגון דורשים סיוע ממשלתי דחוף בעקבות קריסתם של אלפי עסקים והעובדה שכ-25,000 זוגות לא יוכלו לחלק הזמנות הקיץ.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לטענת בעלי האולמות וגני האירועים הם עומדים כעת על 100 אחוז סגירה ו- 0 אחוז פיצוי, וגורלן של כ-100 אלף משפחות נתון בידי הממשלה ונותרו ללא כל סיוע ממשלתי.

רועי כהן, יו"ר מפלגת העצמאים והעסקים בישראל: "להב עומדת לצידה של התאחדות בעלי האולמות וגני האירועים במאבקה. שר האוצר, לפתחך לדאוג שבעלי האולמות וגני האירועים יקבלו את הפיצוי המגיע להם כדי שיוכלו להניע מחדש את העסקים שלהם."

תגובה אחת

  1. עם כל הכאב ואין כל כך כאב חודשים שלושה לא ישבור שום אולם מה כל הכסף שהם מגלגלים כל השנה
    ההרגשה שכולם רוכבים על הגל שנקרא קרונה
    המלצרים עובדים על תשלום יומיות ולא חודשי
    אולי מכל העובדים 10 אחוז עובדים על משכורת כגון הטבח עוזר טבח והפקידה
    בעל האולם או הבעלים אני לא דואג להם יש להם כסף "שחור" ליום "שחור" .
    שיפסיקו לבכות שיורידו את מחיר המנה ממאה דולר
    ולעשוק משפחות ביום הכי שמח .
    מה שאני מאחל להם רק בריאות ואושר .
    ןושיפסיקו לרכב על גב הקרינה זה פשוט …..

Back to top button