חדשות הארץמבזקים

הותר לפרסום: עמית אלמוג הוא החשוד ברצח מאיה ווישניאק ברמת גן

היום (שלישי) הותר לפרסום כי החשוד ברצח בת זוגו מאיה ווישניאק בת ה – 22 מאורנית ביום שבת האחרון (16.05.20) הוא עמית יוסי אלמוג בן ה-21 מרמת גן.

מחקירה ראשונית של האירוע עולה כי מאיה הגיע לביתו של בן זוגה שברחוב אבטליון ברמת גן ביום שבת בבוקר. לקראת שעות הערב החל בין השניים ויכוח סוער שבמהלכו, על פי החשד, חנק אותה במשך דקות ארוכות עד אשר נפחה את נשמתה.

מאוחר יותר, שבה אמו לבית ואז סיפר לה את שאירע. לאחר מכן הוא דקר אותה ונמלט מהמקום.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

כוחות גדולים של משטרה שהוזעקו לזירת האירוע ערכו סריקות נרחבות והוא נמצא בקרבת הבית ונעצר.

מאיה ווישניאק ז"ל ועמית אלמוג החשוד ברצח
צילום: תיעוד מבצעי מד"א
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

מאז יום הרצח, קיר הפייסבוק של מאיה וישניאק ז"ל התמלא בדברי הספד של חברים, מכרים וגם כאלה שלא הכירו.

שקד שלו חברתה כתבה: "הלב נשבר !! מאיה , פשוט בחורה טהורה מלאה ברוך ואהבה .. זכיתי להיות איתך עוד מהגן ,תמיד מחייכת תמיד מסבירה פנים ומביאה כל כך הרבה אור ושמחה לאנשים סביבה.. גם כשלא תמיד היינו חברות תמיד כשראית אותי אמרת לי שלום ושאלת לשלומי .. כל כך מנומסת כל כך ערכית הלב פשוט נשבר. מרגישה שזכיתי לפגוש אותך לפני שבועיים ולקבל ממך חיוך ושיחה קצרה .. העולם שלנו פשוט הפסיד אותך.. תהי נשמתך צרורה בצרור החיים"

שקד כהן כתבה: "רצח, במיוחד כזה שמתבצע על ידי אדם שאמור לאהוב אותך, זה מעשה מחריד תמיד, אבל משום מה כשזה רחוק זה נשמע יותר כמו סרט ופחות כמו מציאות. לפעמים המוח גם חוטא לתהות האם זה בכלל הגיוני. ואז מתפרסם שם, של בחורה שהכרת, שאת יודעת ללא ספק שהיא נורמטיבית לחלוטין, שהייתה בן אדם מדהים, שחוותה את אותן החוויות שאת חווית בחיים, שחלמה בגדול, שתכננה תוכניות, ושהכל נגדע כי איזה פסיכופת החליט שהוא יכול לבחור בשבילה מתי הכל יגמר. לרוב אני טובה בלהרחיב במילים, אבל כרגע אין לי מה להוסיף. נוחי על משכבך בשלום ילדה יפה. הלב שלי נקרע."

דנה סימן טוב, שהכירה את מאיה ז"ל בצבא כתבה: "לא נתפס, מאיה הבחורה שנרצחה אתמול על ידי בן זוגה, שירתה איתי בצבא. לא הכרנו יותר מידי, אבל היא הייתה בחורה חברותית, חייכנית, אדיבה ממש, מזעזע כלכך לחשוב שזה מה שקרה לה, מה עם קצת חמלה, מצפון ורחמים, מתי תיפסק האלימות כלפיי נשים??? איך בן אדם מחליט לקחת חיים?? יהי זכרה ברוך משתתפת בצער המשפחה והחברים".

אורי ווזנר כתב: "אמנם לא הכרנו מקרוב אבל זה עדיין בלתי נתפס בעבורי לעכל שמישהי שהכרתי, מישהי שהייתה איתי בתיכון, בשכבה, בכיתה ובמגמת האמנות נרצחה. כבר לא נמצאת בעולם הזה. אני פשוט מסרב לעכל את זה, זה מטורף מידי והזוי מידי בשביל להיות אמיתי. אבל המציאות לפעמים מפתיעה עם הפתעות נוראיות כמו זה. זה פשוט בלתי נתפס, מרגיז ומרתיח אפילו לנסות לתפוס את זה. אני לא מבין איך בגיל 22 אמורים לתפוס מה הוא רצח ולהתמודד עם רצח של אדם?! אף פעם לא אמורים להתמודד עם זה! אף פעם ואף אחד! מישהי בגילי נרצחה. אני עדיין בהלם. והפעם זאת מישהי שאני מכיר ולא עוד סיפור רחוק. כל רצח הוא מטורף והזוי, אבל זה תמיד רחוק, והפעם זה קרוב. קרוב וכואב."

"לפעמים אני מתקשה להבין איך העולם הזה פועל" הוסיף ווזנר, "באמת. שמישו יבדוק את ההוראות הפעלה של העולם הזה,כי כנראה משהו דפוק, האנושות לא הבינה שם משהו. חיי אדם צריכים להיות מעל הכל. ערך עליון, חבל שיש עדיין אנשים בעולם שלא מייחסים לכך חשיבות ומזלזלים בערך החשוב הזה והכל כך בסיסי😞 מאיה זכורה לי מתקופת התיכון כאהובה על כולם, אבל באמת, לא היו אנשים שלא אהבו אותה. תמיד כולם אהבו אותה לאן שהלכה. יהי זכרך ברוך מאיה. תנוחי על משכבך בשלום שם למעלה."

תגובה אחת

  1. ההורים של עמית אלמוג ,; אוי לרחם שהביאה חיים ואוי לכם על שגידלתם רוצח מתועב שרצח בדם קר.
    ואתם עוד מגבים אותו.
    תתבישו בתגובתכם.

Back to top button