צרכנות

להכיר את הצמחים שאתם קונים

פרחים וצמחים כאחד מלווים אותנו באירועים מיוחדים. זרי ורדים הם מתנה מופלאה לחג האהבה ועציץ סחלב הוא בדיוק מה שצריכה הסבתא כדי להשלים את אוסף העציצים שלה. בחנות פרחים בירושלים תוכלו למצוא מגוון רחב של צמחים ופרחים, אך לא כולם מוכרים לצרכן הישראלי. לכן, הגיע הזמן להכיר את הבולטים שבהם.

דבר אליי בוורדים

לא לחינם הפך הוורד האדום לסמל לאהבה ותשוקה. הוא יפה למראה, אך גם קוצני, מה שמעצים את המסתורין שלו. חנות פרחים בירושלים מציעה זרי ורדים שונים בתוספת שוקולדים, בייחוד ליום האהבה ולט"ו באב. בישראל קיימים שני סוגים של ורדים: ורד צידוני וורד הכלב שאינם דומים במראם לוורד האדום המסורתי או לשאר הוורדים המגיעים בשלל צבעים. ואם כבר הזכרנו ורדים, בפעם הבאה שאתם מזמינים זר ורדים, כדאי לדעת מה אומרים הצבעים שלהם:

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
  • ורד אדום – כפי שאמרנו, אהבה, רומנטיקה ותשוקה.
  • ורד צהוב – מסמל חברות וידידות.
  • ורד לבן – סמל לתמימות וטוהר. מופיע בעיקר באירועים חגיגיים כמו חתונה או בת מצווה.
  • ורד כתום – הצבע המיוחד של הוורד הזה מסמל התלהבות ותשוקה.
  • ורד ורוד – מסמל מתיקות, תמימות ואופטימיות.

סחלבים: העציצים שמוסיפים יופי לבית

עציצי סחלבים לבנים, סגולים או ורדרדים מוסיפים רבות לבית ומעניקים לו מראה יוקרתי. לא לחינם העציצים האלה מככבים גם בקליניקות שונות ובמשרדי יוקרה של רואי חשבון ואנשי הייטק. הסחלב מוכר בשמו הלועזי כ"אורכידאה", והוא מגיע אלינו מאזורים טרופיים. הצמח אוהב אור, אך לא יותר מדיי וגם סביבה לחה. כך שמומלץ לרסס אותו במים ולהניח את העציץ על גבי תחתית של מים ורצוי גם חלוקי נחל. להשגת תוצאות טובות יותר, מומלץ לדשן את הצמח אחת לשבועיים.

אנטוריום אדום: העציץ שישדרג לכם את הבית

צמח מרשים בעל תפרחת אדומה מבריקה הנפוץ בעיקר במדינות סקנדינביות ובארצות הברית. צמח זה אוהב אור, אך לא קרני אור ישיר, והוא מתאים לתנאים של בית, גם אם לא מדובר בתנאי גידול אידיאליים עבורו. הצמח גדל במיטבו בתנאי טמפרטורה הנעים בין 25 ל-32 מעלות צלסיוס ביום ובין 21 ל-23 מעלות בשעות הלילה. באופן כללי, המראה המבריק של האנטוריום האדום יכול להוסיף הרבה לחדרים כמו הסלון, פינת האוכל וחדר העבודה.

בונזאי: לגדל עץ אהבה בבית

יש עצים קטנים שאפשר בהחלט לגדל בבית, ובונזאי עץ האהבה הוא אחד מהם. מקור העץ הננסי המקסים הזה מגיע מהתרבות היפנית, שבה נהוג לגדל עצים ננסיים בתוך הבית. מקור השם של העץ ביפנית הוא "גננות על מגש" והוא מצטרף לשלל העיצובים האסטטיים של היפנים אוהבי הסדר והסימטריה. ואכן, עץ הבונזאי מתאים במיוחד לאנשים שאוהבים אסטטיקה, דיוק ויוקרה. מומלץ למקם את העץ במקום שיש בו אור רב ולהשקות אחת לשבועיים.

עץ זית ננסי: הכי ישראלי שיש

אם תמיד אהבתם את מטעי הזיתים ורציתם לגדל עץ זית, יש לכם הזדמנות נהדרת: פשוט תקנו עץ זית ננסי. מדובר בעץ רגיל שהותאם לתנאי גינה ובית. בדומה לכל עץ זית רגיל, גם על עץ הזית הננסי גדלים זיתים קטנים ואכילים. בדומה לעץ הבונזאי, גם את עץ הזית מוטב למקם במקום מואר.

פרחי גן עדן – החנות למתנות המופלאות ביותר

אם אתם מחפשים להעניק צמחים ופרחים לאנשים המיוחדים בחייכם, הכירו את חנות הפרחים הירושלמית פרחי גן עדן. כאן תמצאו מגוון רחב של מתנות מקוריות הכוללות זרים מתוקים, זרי שוקולדים, עציצים מפוארים מסוגים שונים, עוגות, חבילות מיוחדות, יינות, אריזות שי, קישוטים לרכב, בלונים ודובונים ועוד ועוד. התקשרו עכשיו כדי לבצע את ההזמנה שלכם.

Back to top button