צרכנות

בקרוב: האפליקציה שתחסוך לכם הרבה מאוד זמן ואולי גם כסף

על Wakee כבר שמעתם? לקראת חופשת הקיץ, תושק אפליקציה מהפכנית ומדהימה שמביאה עימה בשורה חדשה- הזמן שלנו יקר מדי בכדי שנבזבז אותו!

כמה פעמים הרגשתם ביום מסוים שלא ניצלתם את הזמן שהיה ברשותכם בצורה אפקטיבית? והלוואי והיתה דרך שתעזור לכם לנצל אותו כראוי,  לדוגמה, התבטל שיעור/ פגישה/ אימון ונוצר לכם "חלון" בלו"ז היומי שלכם שאותו תרצו לנצל מעכשיו לעכשיו, מה תעשו?

ישנן המון הזדמנויות בחיים שאנחנו מפספסים או שפשוט אנו לא רואים אותן כי הן מפוזרות ברחבי המדיה השונים- אינטרנט, פייסבוק, טוויטר, אינסטגרם, עיתונות, רדיו וכן הלאה. מה אם נגיד לכם שישנה אפליקציה שלוקחת את כל ההזדמנויות המיידיות הקיימות ומרכזת את כולן במקום אחד? מדובר ברעיון אדיר שיחסוך לכם הרבה זמן ואפילו גם כסף.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

הרעיון הוא כזה: התפנה לכם עכשיו זמן ואתם רוצים להזמין שירות/ טיפול מסוים. אתם נכנסים לאפליקציה ומתחילים לחפש את השירות/ הטיפול או את שם בעל העסק. מצאתם מה שאתם רוצים? מצוין! עברתם את החלק ה -"קשה" (בשל המגוון הרחב של האפשרויות הקיימות קשה לקבל החלטה).

בעזרת ארבע לחיצות פשוטות תוכלו להגדיר מה שבא לכם בדיוק. אתם בוחרים את סוג השירות שבו אתם מעוניינים, את השעות שבהן אתם פנויים, את המקום הרצוי ואת טווח המחירים שאתם מעוניינים לשלם. לאחר מילוי פרטים אלו, השירות יהיה כמעט בדרך אליכם! תוך זמן קצר תתחילו לקבל הצעות, תוכלו להסתכל בדפי העסק לצורך התרשמות ו… זהו! הגיע זמנכם להתפנק ולהנות.

נשאלת השאלה, מה מבדיל את אפליקציית "Wakee" מאפליקציות אחרות? Wakee זו אפליקציה להזדמנויות מיידיות. הכוונה היא לכל אותם שירותים או טיפולים אותם תרצו לקבל בזמן הקרוב. הרי כיום, אם רוצים להזמין מונית מעכשיו לעכשיו, זה אפשרי אז למה שזה לא היה אפשרי בעוד תחומים?, מדובר באפליקציה עם מאגר מכובד של בעלי עסקים מקצועיים ואמינים שיוכלו לתת את השירות הטוב ביותר ללקוחות. בנוסף, הכוח בידיים של הלקוחות בזכות האפליקציה. הלקוח קובע את הזמן, השירות והמחיר אותו הוא מוכן לשלם ואינו צריך לבזבז זמן יקר בחקר השוק, השוואות בין בעלי עסקים, קריאת ביקורות, חיפושים עפ"י קרבת מגורים וכן הלאה.

באמצעות Wakee תוכלו להזמין מגוון שירותים בתחומי הלייף סטייל, הכוללים: קוסמטיקה וטיפוח, עיצוב שיער, איפור מקצועי, עיצוב ושיקום גבות, הסרת שיער, שיזוף, טיפולי פנים, עיצוב ציפורניים, אימוני כושר אישיים, רפואה משלימה, עיסויים וספא ועוד.

בנוסף, בעתיד האפליקציה תתמקד תחומים נוספים שאינם קשורים לעולם הלייף סטייל ותאמינו לנו שזה הולך להיות מאוד מעניין.

Wakee מביאה עימה משב רוח מרענן של חדשנות, צבעוניות, כיפיות ומלא סטייל. השימוש באפליקציה הוא קל ונוח וקיים בה מבחר גדול של שירותים במגוון תחומים כך שלכל אחד או אחת האפליקציה הזו תהיה שימושית. היתרון המרכזי והגדול באפליקציה הוא שהשליטה היא בידיים שלכם! אתה קובעים מתי תקבלו את השירות. לאפליקציה זו אין שעות פתיחה מוגדרות. כלומר, Wakee פתוחה וזמינה ללקוחות 24/7 שמחפשים שירות לשעות הקרובות ובהתאם לשעות הפתיחה של העסקים. בנוסף, אתם קובעים איפה ואת המחיר של השירות שאותו תקבלו.

לסיום, אחרי התנסות ראשונית באפליקציה (לפני כולם) אנחנו יכולים לומר לכם בלב שלם שמדובר באפליקציה מעולה והכרחית לכל אחד ואחת. מומלץ בחום להתנסות, להזמין ולהתמכר! Wakee תהיה זמינה להורדה בחנויות האפליקציה בקרוב. 

Back to top button