מבזקיםפוליטי / מדיני

השר גלנט: באופן לא מפתיע הצביעות של התקשורת שוב חוגגת

שר החינוך (אלוף במיל') יואב גלנט, פרסם הערב (שבת) בעמוד הפייסבוק פוסט לקראת המשפט של ראש הממשלה בנימין נתניהו שיחל מחר בצהריים: "באופן לא מפתיע הצביעות של התקשורת לקראת פתיחת משפטו של ראש הממשלה שוב חוגגת. הרצון העז לראות את תמונת ראה״מ על ספסל הנאשמים גובר על הכל."

"איפה הייתה נחישות והתגייסות זו רק לפני מספר ימים, לגבי חשיפת שיחות מנדלבליט – אשכנזי ? שיחות אלו היו חלק ממהלך חמור ביותר כנגד הממשלה ושלטון החוק. היכן אבירי הצדק ומדוע מנסים להסיר זאת מסדר היום ? בזמן שעושים לראש הממשלה משפט שדה בתקשורת ומשבשים הליכי חקירה, הפרקליטות והיועמ״ש מסרבים לחשוף לציבור את קלטות מנדלבליט. מה הם מסתירים ?

הסיפור הזה מרחף כעננה שחורה מזה עשור – הגיעה השעה שהציבור ידע את האמת. עדיין לא מאוחר לעצור ולבחון את בעיית הסמכות המוסרית של מנדלבליט להוות את צד התביעה כנגד ראש הממשלה תוך חשיפה מלאה של שיחותיו עם אשכנזי." ציין השר גלנט.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: אתר הכנסת

9 תגובות

  1. כהמשך לחשיבות הצורך , ביצירת התנאים לאפשר לממשלת האחדות , לתפקד ארבע שנים , בתום התקופה , נכון יהיה לקחת בחשבון , גם את התרומה של מר בנימין נתניהו , בזירה הבינלאומית הבעייתית של מדינות רבות בעולם וקיום קשרים דיפלומטיים עים חלק מהן .

  2. וזה האיש האמור להיות אחראי על החינוך? מגעיל לחשוב שכל מי ששירת בצבא באופן אוטומטי נעשה פוליטיקאי מדופלם. מדינת לוף!

  3. פרט חשוב נוסף , לפתח מודעות בהקשר למלחמות האחים , ולמה שנגרם לעם היהודי בגלויות .

  4. השוואת החומרה של קלטות מנדלבליט לתיקי נתניהו היא דמגוגיה צרופה. פה מדובר על שיחת טלפון אחת. אצל ביבי נוכלויות של שנים. מנדלבליט אולי טעה פעם או פעמיים, ביבי הורס מפרק ומסית ועשה קופה גדולה שהוא מסתיר אותה מהציבור. זה יחס של 1 ל-50 אבל הליכודניקים ושפוטי ביבי משתמשים בזה כאילו קיים פה שיוויון.

  5. נכון לעת הזו , להיתמקד , בתיפקוד סביר של ממשלת האחדות , לקח זמן רב ולנוכח הרתיעה מללכת לבחירות פעם נוספת , בחירות של היו משנות את התוצאות ; הדבר החשוב לעת הזו , לאפשר לממשלה לתפקד , ובתום הקדנציה של ארבע שנים , אפשר לבדוק משפטית את הטענות נגד ראש הממשלה , ובמידה ועלולה להיות התישנות , לחוקק חוק נגד ההתיישנות .

  6. כשנערך המשפט של אולמרט גם יצאת נגד התקשורת?, חתיכת צבוע, אופורטוניסט מהזן הנחות ביותר

  7. גלאנט נקווה שתעלם עם זה שאתה מלקק את התחת מלקק פניכות אתה פתתי חחחחח תיק החניוך לך …..

  8. מר כלנט לא מונה לרמטכ"ל עקב חוסר טוהר מידות אז מוטב לו לסתום את פיו

Back to top button