מבזקיםמשפטי/פלילי

תושב דימונה נידון למאסר עולם בגין רצח ראובן חנימוב ז"ל

בית המשפט המחוזי בבאר שבע גזר היום (ראשון) מאסר עולם על יאיר פרץ, תושב דימונה שהורשע ברצח בכוונה תחילה של ראובן חנימוב ז"ל, בן 26 במותו, לפני כ-4 שנים.

על פי עובדות כתב האישום כפי שנקבעו בהכרעת הדין ביום שבת ה-16.07.2016, בשעה 04:30 לערך, הגיע הנאשם עם רכבו לרחבת חנייה הנמצאת בין בתים שברחוב משעול ערוגות שבדימונה, כשעמו ברכב נמצאים שני חבריו – רפאל (רפי) מליחוב ודימורי קיטובני. הנאשם יצא מרכבו כשבידו סכין, אותה החזיק שלא כדין, ורץ לעבר ראובן חנימוב ז"ל, שאותה עת עמד ליד תחנת אוטובוס סמוכה יחד עם רפי. הנאשם דקר את המנוח בחזהו בחוזקה באמצעות הסכין. המנוח ניסה לברוח מהנאשם, אולם הנאשם רץ אחריו בשביל הנמצא מאחורי אזור החנייה, עד שהמנוח התמוטט לאחר מספר צעדים, ונפל על הארץ.

ראובן חנימוב ז"ל. צילום: דן בונבידה

ראובן ז"ל נפטר כמעט מידית (מותו נקבע במקום על ידי מד"א), כאשר המוות נגרם מפצע דקירה עמוק בחזה וגרם לאיבוד דם נרחב. הנאשם ושני חבריו נמלטו מהמקום ברכבו של הנאשם כאשר הנאשם השליך את הסכין בה דקר את המנוח במהלך הנסיעה. מספר שעות לאחר האירוע, בסמוך לשעה 10:00, השלושה נעצרו בטירת הכרמל כשהם עודם במכוניתו של הנאשם.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

אירוע זה בא על רקע מפגש קודם שאירע יום קודם לכן (יום שישי, 15.07.16), בין הנאשם, המנוח ואחרים. המפגש הנ"ל כלל ארבעה כלי רכב, כאשר מצד אחד היה הנאשם, שנהג ברכבו, ומהצד השני, שלושה כלי רכב אחרים בהם נהגו זוהר אמר, אמיר אלהוואשלה והמנוח.

המעורבים התווכחו ביניהם באשר לאופן נהיגתם. ויכוח שהתפתח לכדי עימות, במהלכו זוהר הכתה את הנאשם בפניו. לאחר חילופי דברים נוספים בין הנאשם לאמיר אלהוואשלה, הוציא הנאשם מרכבו סכין ארוכה (אותה סכין שבאמצעותה גרם למותו של המנוח כמה שעות לאחר מכן) והניף אותה כלפי מעלה בתנועת איום. אמירות נוספות הוחלפו בין המעורבים, לאחריהם עזבו את המקום, וכל אחד נסע לדרכו.

מספר שעות לאחר העימות שאירע בשעות הצהריים, אירע כאמור הרצח לפנות בוקר.

בית המשפט הטיל עליו עונש מאסר עולם וכן פיצוי כספי למשפחה בסכום של 258,000 ש"ח.

מרינה ואיגור חנימוב הוריו של ראובן ז"ל אמרו בתום הדיון "הנחמה היא שמוסדות החוק והמשפט פעלו ועשו צדק,למרות שברמה האישית זה לא נותן לנו כלום. עברנו שנים קשות מאוד ואנחנו עדיין עוברים, אנחנו מודים לצוותי התביעה על כל השנים הללו".

בני משפחתו של ראובן חנימוב ז"ל היום בבית המשפט. צילום: דן בונבידה
Loader Loading...
EAD Logo Taking too long?

Reload Reload document
| Open Open in new tab

תגובה אחת

Back to top button