בריאותמבזקים

החולה האחרון שוחרר, המחלקה הייעודית לחולי קורונה נסגרה!

צוות המחלקה הייעודית לחולי קורונה במרכז הרפואי פדה-פוריה קיבל את פניו של תומס, חולה הקורונה האחרון במחיאות כפיים סוערות. ביום ראשון 24.5.20 תומס, עובד זר מאריתריאה שוחרר בשעה טובה, כשהוא חש בטוב ולאחר שבדיקות הקורונה שלו חזרו שליליות. עם שחרורו של תומס, כחודשיים וחצי מאז שנפתחה המחלקה הייעודית לחולי קורונה במרכז הרפואי פדה-פוריה, הוחלט על סגירת המחלקה עד להודעה חדשה. שאושפז במחלקה הייעודית ב9.5.20 במצב אנוש לאחר שהוצל מטביעה בכנרת

כזכור ב- 5.3.20 אושפז במרכז הרפואי חולה הקורונה הקשה הראשון בישראל, נהג אוטובוס התיירים, ג'וני מג'לטאון. הודות לטיפול המקצועי והמסור מצבו שהיה קשה מאד ולאחר שהוא הורדם והונשם למשך כעשרה ימים, מצבו החל להשתפר עד שהחלים וחזר בריא לביתו.

צילום: מיה צבן, דוברת המרכז הרפואי פדה-פוריה

ריזאק סרחאן, האח האחראי במחלקה פנימית א', אמר, "בשבילנו זו ממש סגירת מעגל, מאז ג'וני החולה הקשה הראשון ועד לתומס החולה האחרון. אנחנו שמחים ונרגשים לראות אותו הולך ומחייך ושמח לחזור הביתה, הוא הודה לנו מאד על הטיפול המסור".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ד"ר משה מתן, מומחה טיפול נמרץ ומנהל המחלקה הוסיף, " תומס הגיע במצב אנוש, הוא היה מאושפז במחלקה 15 יום והיה מורדם ומונשם. לשמחתנו הצלחנו להציל את חייו. בימים האחרונים מצבו השתפר בהתמדה והיום הוא מרגיש טוב ויכול להשתחרר".

צילום: מיה צבן, דוברת המרכז הרפואי פדה-פוריה

סה"כ טופלו במחלקת הקורונה שהחלה בפנימית א', המשיכה בפנימית ב' ולקראת הסיום חזרה לפנימית א', 93 חולי קורונה . ד"ר הגר מזרחי, מנהלת המרכז הרפואי (בפועל), סיכמה, "אין ספק שהצוות כולו התמודד עם אתגר קשה במיוחד, במצב של חוסר ידע וחוסר וודאות בצורה הכי מקצועית הראויה לשבחים. התנהלותן של שתי המחלקות מהווה תעודת כבוד למרכז הרפואי. אני גאה בצוות שלנו, בכל העובדים מכל הסקטורים על העבודה המקצועית והמצוינת ועל העמידה המרשימה בחזית המאבק בנגיף הקורונה. יחד ניצחנו !"

ד"ר מזרחי הוסיפה, "עם החזרה לשגרה, אנחנו ממשיכים בהיערכות לאפשרות של גל שני. אנחנו נהיה ערוכים ומוכנים בהתאם לתרחישים ולהנחיות של משרד הבריאות".

צילום: מיה צבן, דוברת המרכז הרפואי פדה-פוריה

תגובה אחת

  1. איזה תמונה יפה של הצוות בבי"ח פדה פוריה מאחלים לכם את כל הבריאות בעולם, ותודה רבה לכם על כל העבודה הקשה תודה רבה .

Back to top button