מבזקיםמשפטי/פלילי

אישום: ביצע עבירות מין בקטינות – "הגוף שלך לא יוצא לי מהראש"

פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הגישה היום (שני) לבית משפט השלום בב"ש כתב אישום נגד תושב העיר, יונתן סבהט בן 23, המייחס לו ביצוע עבירות של מעשים מגונים בקטינה שטרם מלאו לה 14, הטרדה מינית, קבלת דבר במרמה, ועוד.

על פי עובדות כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד רננה לוי, במהלך החודשים אפריל- מאי השנה, יצר הנאשם קשר באמצעות "ווטסאפ" ואפליקציית "אומיגל" עם שלוש קטינות בין הגילאים 14-12 ותוך שהוא מספר להן שהוא בן גילן, ביקש מהן במספר רב של מקרים לשלוח לו תמונות וסרטונים שלהן בעירום. בנוסף, שלח הנאשם לקטינות תמונות וסרטים פורנוגרפיים וביקש מהן לצלם את עצמן בסרטון כפי שראו בסרטים הפורנוגרפיים.

כמו כן, כך על פי כתב האישום, במהלך ההתכתבויות, הטריד הנאשם מינית את הקטינות פעמים רבות, באמירות הנוגעות למיניותן כגון: "הגוף שלך לא יוצא לי מהראש", "אם ניפגש "נעשה סקס?" וכד'. התיק נחקר במחלק הנוער של תחנת באר שבע.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. בבקשת המעצר צוין, כי "קיים יסוד סביר לחשש שהנאשם יסכן את בטחון הציבור בכלל ובטחון הקטינים בפרט. חשש זה נלמד מנסיבות ביצוע העבירות באמצעות יישום הווטסאפ ורשת האינטרנט, שהם כר פורה לפיתוי קטינים וביצוע עבירות מין כלפיהם מחד ומאידך, מקום בו אין לקטינים כל הגנה".

Loader Loading...
EAD Logo Taking too long?

Reload Reload document
| Open Open in new tab

Back to top button