חדשות הארץמבזקים

צעדת מחאה ענקית נגד בג"ץ: "אנחנו הריבון ואנחנו לא נרשה"

מאות בני אדם השתתפו הערב (שלישי) בצעדת מחאה ענקית מכיכר הבימה לבית העצמאות בתל אביב נגד התנהלות בג"ץ והתערבותו הבוטה בכל תחומי החיים במדינת ישראל.

המחאה, שאורגנה ע"י תנועת "אם תרצו" ופעילי "החזית לשחרור תל אביב" יחד עם ארגונים ציוניים נוספים, ביקשה לשים סוף לדיקטטורה של בג"ץ ולהפסיק את מעמדו כשלטון העל של מדינת ישראל.

משתתפי הצעדה הביעו מחאתם על פסקי הדין האחרונים שפוגעים בריבונותה של מדינת ישראל כמו ההחלטה אמש שלא להרוס את בית אחד המחבלים שרצח את דביר שורק ז"ל וכן את החלטתם לביטול חוק הפיקדון ועוד.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

משתתפי המחאה הניפו שלטים ודגלי ישראל וקראו: "די לדיקטטורה של בג"ץ", "העם הוא הריבון" , "די להפקרת מדינת ישראל" וכן- "דם יהודי הפקר".

מתן פלג יו"ר תנועת "אם תרצו" אמר במחאה כי "אנחנו צועדים כאן לעבר בית העצמאות כדי להזכיר לשופטי בג"ץ שהם לא השליטים על הארץ הזו. שופטי בג"ץ ממשיכים לנגוס שוב ושוב בריבונותה של מדינת ישראל ואם מצב זה יימשך חלילה נמצא עצמנו רק עם שלטון שופטים וללא מדינה. הגיע הזמן שנבחרי הציבור יגבילו את התנהלות שליטי העל של מדינת ישראל. על השופטים-לשפוט ועל נבחרי הציבור-למשול."

שפי פז, מראשי "החזית לשחרור דרום תל אביב" הוסיפה: "אתם לא יכולים לסובב את הסכינים לנצח. אתם לא יכולים להעדיף את זכותו של המסתנן למצוא תחביבים ובנות זוג על פני זכותה של הקשישה לחיות ללא פחד ועל פני זכותו של הילד העברי לגדול תחת ריבונות ישראלית. אתם לא יכולים להעדיף את זכות משפחתו של המחבל לקורת גג על פני זכות משפחתו של קורבן הטרור להצליח לעצום עין בלילות. אתם לא יכולים לעקור את החברים שלנו מהבתים שבנו. אתם לא יכולים להתערב בנושאים ביטחוניים ולהפקיר את חיי ילדינו. אתם לא יכולים, לעזאזל, אתם לא יכולים יותר. כי אנחנו הריבון ואנחנו לא נרשה. אנחנו ננקה את השחיתות עד שיהיו לנו מערכות חוק למופת. העם דורש בג״צ ישראלי."

עו"ד זיו מאור, יו"ר האגודה לזכות הציבור לדעת הוסיף כי "הכרזת העצמאות, המסמך המכונן של מדינת ישראל, שוטחת את ערכי היסוד שלנו. ישראל היא מדינת חוק יהודית. השמאל הישראלי, באמצעות סוכניו שופטי בג"צ, מנסים למחוק את אופיה היהודי של ישראל. בגלל שאין דרך חוקית לעשות זאת – הם רומסים את החוק שוב ושוב. אנחנו צועדים היום כדי להזכיר שבדמוקרטיה רק העם מחליט, ובית משפט שרומס את החוק שהתקבל בצורה דמוקרטית, מאבד את הלגיטימציה".

צילום: תנועת "אם תרצו"
צילום: תנועת "אם תרצו"

31 תגובות

  1. בג"ץ הוא את המדינה. מביא למותם של חיילנו ואזרחנו ולסיכון ופגיעה באיכות חיינו.

  2. גם אנחנו הריבון הריבון השפוי הציוני ששומר על תקינות מערכת המשפט. תתביישו לכם.פאשיסטים.אנטי ציונים. פרחחים בבונים!!!

  3. צודקים 110 אחוז. בג"ץ הגזים עם ההחלטות שלו. העם הוא הריבון. והוא בחר. ולא אותם. אוכלי חינם

  4. בית משפט שמנפיק צוו איסור פרסום גורף על ראיה לשחיתות מצד היועמ"ש, הוא התומך בקיומה של שחיתות.
    שחיתות בסדר כל עוד משרתת את מי מקורבינו.

  5. אם תימשך מגמת השמאל בבגץ יש לי חשש שהם לא יוכלו להחליט יותר כי לא ניתן להם ונפזר אותם

  6. מיום ליום נהיה מפחיד לחיות במדינה הזאת. עוד מעט יעלו עם קילשונים ולפידים אל ביהמש העליון בהובלת הראיס המסכן שתפרו לו תיקים

  7. אתם כערימת זבל, מסריחים ומזהמים את הסביבה.
    מה לכם ולמשטר דמוקרטי, הרי רובכם גדלתם בסביבה של עולם שלישי , משתחווים למלך בוקר צהריים וערב.

  8. הלוואי ויפסק שלטון בג"צ. אף אחד לא בחר בהם למשול זאת גנבה הדמוקרטיה

  9. האייאטולות בגלימות השחורות בתמיכת רוב השמאל הקיצוני המחבלים התיקשורתיים צאצאי הנאצים סוטים למיניהם אתיאיסתים יהודאין פריצין ראה ערך במילון….
    שולטים במדינה נגד העם הריבון בחרו בו את הדמוקרטיה..ניחסו לעצמם את השילטון…היגיע הזמן לשים אותם במעשיהו גזלנים מושחתים גוזלי הקופה הציבורית גנבים עקומים אוהדי בלסטין…
    מנוולים
    נבלות סרוחות

  10. כאשר מדהו לא מוצא חן הוא מיד שמאל ורוצח והשד יודע מה עם נמשיל כל ימין או שמאל יעלם מהארץ הזו

  11. כמה שטיפות מוח הם עברו בית המשפט זו הבעיה ביבי וכמותו זה הסרטן של המדינה נראה שביבי למד מפוטין איך עובדים על אוכלוסיה פרמיטיבית שלא מבינים מהחיים שלהם דבר

  12. לצערי היו שם בקושי 150 איש
    כדאי ללמוד מהשמאל איך לארגן הפגנות מרובות משתתפים ולא איך לדווח נתונים לא נכונים בעליל

  13. האימה היחידה שלך היא שביבי והימין ימשיכו לשלוט כפי שרוב העם בחר. הבנת? רוב העם בחר. הבנת? רוב העם בחר. כל שאר הבירבורים שלך הם האמצעים למחוק את האימה שלך. אפס.

  14. יהודים אומללים רפי שכל
    שטופי מוח חיים בהכחשה
    עמוקה השלטים האיומים שלכם
    דוחפים לרצח הפוליטי הבא.
    וכל זה לאפשר לאיש המושחת
    הזה ךלברוחמאימת הדין.

  15. כשהשמאל מוכר את העם היהודי לרשימה המשותפת בל"ד שלא מכירה בקיומך והיבא יזבק מהללת מחבלים אז מה זה קשור לביבי. עוכרי ישראל אלו הם שרוצים ליפגוע במדינה היהודית היחידה בכול העולם ולא כמו שאתה מנסה להציג. ותפסיקו להתעסק באנחנו ואתם אנחנו עם אחד ואם לא ניהיה עם אחד לא ניהיה כאן וזה ישמח את אלו שרוצים להעיף אותנו מכאן. אחים יקרים די עם הכעסים בואו נפסיק בבקשה לירמוס אחד את השני. בואו נתחיל אנחנו את הפיוס בין שתי חלקי העם.

  16. חזק וברוך לכל לוחמי הצדק למען העוול שנעשה לנו אנחנו העם היהודי במשך 3000 שנים הגיע הזמן לקום ולהילחם בכל הכח ולקצץ את ראש הנחש השמאלני ללא רחמים.

  17. חלאות.עוכרי ישראל. כלבים של ביבי. הם לא מבינים שבג"ץ מגן עלינו מהדיקטטור הנורא מכל.
    למרות שחבל שאישרו לו להקים ממשלה במקום לשלוח אותו ואת ליצני החצר שלו לכלא.

  18. העם הוא לא הריבון העם לא מחליט העם מחליט מי יהיו בכנסת אבל הם לא שופטים הםמחליטים

  19. צדק! צדק תרדוף! כמה מאיר עיניים לראות את דגלי כחול לבן של מדינת ישראל ולא דגלים שחורים🏴 של אלה שרוצים להרוס את המדינה היהודית

  20. 1) מאות אנשים זו לא צעדה ענקית, זה כלום וחצי.
    2) וואו, איזה מאמר גרוע, נשמע אחד הנאומים של ביבי. איזה מן אתר זה? אתם מתיימרים להיות אתר חדשות, או שופר של ביבי?

  21. אם היתה מערכת משפט חזקה ברוב המדינות, כמו שיש במדינות מערב אירופה ,ארה״ב, קנדה וכן- בישראל, היו קצת פחות דיקטטורים בעולם, קצת פחות שחיתות, קצת פחות התעמרות באזרחים.
    למזלנו אנחנו בקבוצת המדינות עם מערכת משפט חזקה.
    חבל שהמסיתים לא מבינים איזה נזק כביר הם מחוללים בהתנפלות על המערכת הזאת.

Back to top button