מבזקיםתאונות דרכים

נהג אוטובוס נהרג בתאונה סמוך לצומת ערערה, שמו הותר לפרסום

הבוקר (רביעי) סמוך לשעה 08:00 אירעה תאונת דרכים קטלנית בין אוטובוס (ריק מנוסעים) ומשאית בכביש 65 סמוך לצומת ערערה. לוחמי האש ממחוז חוף שהוזעקו למקום בעקבות מורכבות האירוע, פעלו לחילוץ נהג האוטובוס שנלכד, בעזרת כלים הידראוליים רבי עוצמה והוא הועבר לטיפול צוותי הרפואה.

חובשים ופראמדיקים של מד"א מצאו כי הנהג האוטובוס, נאסר כיואן מחאמיד, בן 40 תושב אום אל פחם, ללא סימני חיים ונאלצו לקבוע את מותו.

פראמדיק מד"א עומר דעייף סיפר: "מדובר בתאונת חזית אחור קשה. נהג האוטובוס נלכד במושב כשהוא מחוסר הכרה עם פגיעה רב מערכתית קשה מאוד. ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

אלעד בכר פרמדיק מתנדב באיחוד הצלה סיפר: "מדובר בתאונה עם מעורבות רכב מסחרי, שתי משאיות ואוטובוס. צוותי כיבוי פעלו לחילוץ נהג האוטובוס שלמרבה הצער נקבע מותו בזירת התאונה. כמו כן הענקנו סיוע לשלושה נפגעים באורח קל".

חזקי מנת מתנדב זק"א צפון שטיפל בזירה סיפר כי "מדובר בתאונה עם מעורבות של אוטובוס ומשאית. כשהגעתי למקום ראיתי אוטובוס שכל חלקו הקדמי מרוסק לגמרי. מעוצמת ההתנגשות חדרו קורות מפלדה לתוך האוטובוס בחלק הקדמי. הנהג סבל מפגיעה אנושה ופראמדיק מד"א נאלץ לקבוע את מותו במקום. מתנדבי זק"א צפון טיפלו בכבוד המת בזירה הקשה".

בעקבות התאונה נסגר לתנועה כביש 65 מצומת מי עמי לכיוון מערב והוא נפתח מחדש בסיום הטיפול באירוע.

בוחני התנועה של משטרת ישראל אוספים בשעה זו ממצאים מהזירה, במסגרת חקירת נסיבות התאונה.

צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות כבאות והצלה מחוז חוף
צילום: דוברות כבאות והצלה מחוז חוף
צילום: דוברות כבאות והצלה מחוז חוף
צילום: דוברות איחוד הצלה
צילום: דוברות איחוד הצלה
צילום: תיעוד מבצעי מד"א
צילום: אהרן ברוך לייבוביץ
צילום: אהרן ברוך לייבוביץ

תגובה אחת

  1. נהג המשאית רוצח. מדוע אין סימון אדום ובולט על המטען החורג?

Back to top button