מבזקיםמשפטי/פלילי

נשלח למאסר עולם: ארב לאשתו ברחוב, התנפל ודקר אותה למוות

בית המשפט המחוזי בחיפה גזר היום (רביעי) מאסר עולם על אטירסאו אינעלם (46) לאחר ניהול המשפט בו הורשע הנאשם בחודש נובמבר האחרון פה אחד ברצח בכוונה תחילה של אשתו המנוחה סיפראש אינעלם ז"ל (36) באמצעות דקירות סכין סמוך לביתה שברחוב אריה לוין בחיפה בחודש יוני 2018 . כמו כן, בית המשפט פסק כי הנאשם ישלם פיצויים לנפגעי העבירה בסכום המקסימלי הקבוע בחוק.

נזכיר כי מעובדות כתב האישום שהוגש באמצעות עוה"ד אורלי רוזנטל-נעמן , עולה כי במשך שנים שררו בין הנאשם לבין אשתו המנוחה יחסים מעורערים, ובחודשים שקדמו לרצח, התגוררה המנוחה עם ארבעת ילדיהם בדירה בבניין ברחוב אריה לוין בחיפה, והנאשם התגורר בעיר לוד.

ביום 10.6.18 החליט הנאשם לרצוח את המנוחה ובשעות הצהריים, נסע הנאשם מלוד לחיפה, בסביבות השעה 17:00 הגיע הנאשם סמוך לבניין כשהוא מצויד בסכין והמתין למנוחה ברחוב.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בעת שהמנוחה חזרה ממקום עבודתה והתקרבה לבניין, התנפל עליה הנאשם ודקר אותה באמצעות הסכין שמונה דקירות והמיתה בכוונה תחילה.

התובעת עו"ד אורלי רוזנטל-נעמן, ממונה וראש צוות בפרקליטות מחוז חיפה-פלילי ואחראית על יחידת הסיוע לנפגעי עבירה, ניהלה את התיק, והתייחסה בטיעוניה לעונש לכך שבמקרה זה יש לגזור על הנאשם עונש של מאסר עולם וכן התייחסה לתופעה של רצח נשים ע"י בני זוגם וביקשה מביהמ"ש להעביר מסר בפסיקת סכום מקסימלי של פיצויים לטובת נפגעי העבירה.

Loader Loading...
EAD Logo Taking too long?

Reload Reload document
| Open Open in new tab

להורדה [397.55 KB]

Back to top button