מבזקיםצבא וביטחון

ערבי בן 32 נורה למוות ע"י לוחמי מג"ב, מח"ש פתחה בחקירה

שוטרי מג"ב המוצבים בסמוך לשער האריות בעיר העתיקה בירושלים הבחינו הבוקר (שבת) סמוך לשעה 06:15 בערבי תושב מזרח ירושלים בן 32 אשר עורר את חשדם לאחר שחשבו שהוא מחזיק באקדח. הלוחמים קראו לו לעצור ובהמשך פתחו אחריו במרדף רגלי במהלכו ביצעו לעברו ירי ונקבע מותו.

מחקירה ראשונית של המשטרה עולה כי החשוד, איאד אלחלאק בעל צרכים מיוחדים, לא נשא אקדח וככל הנראה היה בדרכו למוסד חינוכי שבו הוא למד.

בעקבות האירוע שני שוטרים נחקרו במחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש).

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ח"כ עופר כסיף הגיב על האירוע ואמר כי "את המקרה היום בירושלים ניתן להגדיר אך ורק כרצח בידי שוטרים. ההסתה ממסדרונות הממשלה עשתה את שלה וכעת כל פלסטיני הוא מחבל עד שהוכח אחרת ו"מחבלים" מוציאים להורג גם כשהם שרועים על הקרקע או נסים על נפשם. הטרור האמיתי הוא שלטון צבאי, כיבוש, שמבטיח שימשיך להישפך כאן דם מדי יום ביומו."

יו"ר הרשימה המשותפת ח״כ איימן עודה מסר: "תנחומי למשפחת אלחלאק שאיבדו את בנם בעוד אסון אלים במזרח ירושלים. חייבים להיאבק בטיוח הצפוי ולדאוג שהשוטרים ישבו בכלא ובו זמנית לזכור שהם אומנם לחצו על ההדק אבל הכיבוש טען את הנשק. צדק יעשה רק כשמשפחת אלחלאק, חבריהם וכל שאר העם הפלסטיני ידעו חירות ועצמאות."

2 תגובות

  1. מה לא הבנת בחוק הלאום ? העם היהודי לא כובש "להיות עם חופשי בארצנו נפש יהודי הומיה"
    תשנן את מילות התקווה/נפתלי הרץ אימבר

  2. זה שאתם כותבים ערבי, אתם מעמיקים את השינאה בין יהודים לערבים, מוסלמים ונוצרים . מאוד לא בסדר לכתוב ערבי נורה למוות. זה חלק ממסע השינאה שלנו היהודים כלפי עצמנו. אני נגד כל גזענות ותהיה פה חקירה@

Back to top button