חדשות הארץמבזקים

ח"כ טיבי: פשע חמור, מניאפוליס למדו מכאן, זה מיזם ישראלי

ח"כ אחמד טיבי, יו"ר סיעת הרשימה המשותפת התייחס היום (שבת) למותו של איאד אלחלאק על ידי לוחמי מג"ב בעיר העתיקה בירושלים ואמר כי זה "פשע חמור, מיניאפוליס זה כאן".

טיבי הוסיף כי "מדובר בצעיר מוכר עם צרכים מיוחדים שהטענה כי נשא נשק בידו היא טענה שקרית לפי עדי הראיה ולפי התוצאה. רק אתמול הסית השר אוחנה את השוטרים לירות "במי שתוקפים שוטרים" והשוטרים הבינו מזמן את המסר. בארה"ב הרוחות סוערות בגלל הריגתו של אזרח שחור וכאן הטיוח רק התחיל. מניאפוליס למדו מכאן, זה מיזם ישראלי."

עוד אמר כי "ירושלים המזרחית תחת כיבוש והכיבוש הזה חייב להסתיים אבל בינתיים המגבניקים היורים חייבים להיענש ולהיות מאחורי סורג ובריח. ירי בגב תוך כדי מנוסה לצעיר אוטיסט הוא פשע חמור."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: הרשימה המשותפת

3 תגובות

  1. למה שלא נפגין בגין ההרג הנפשע של צעיר אוטיסט ? למה שלא נחסום כבישים ? למה שלא נבעיר צמיגים ? ראש ממשלה עם 3 כתבי אישום שגם יזם מכירת צוללות גרעיניות לאוייב, ממנה שר לבטחון פנים שקובע כאן את האג׳נדה של ירי בלי סיבה ? ראש ממשלה פלילי קובע איסור לעורכי דין לפגוש עציר ? ואוסר על הפגנות ?
    בואו נצא להפגין הפגנות רועמות שיפריעו לשלטון מושחת להשליט פה דיקטטורה, בואו ונפסיק לשלם מיסים שמממנים שחיתות ומקורבים.
    די.

  2. אחמד טיבי לא זכור לי שגינית ככה את רצח הילדים באיתמר בתל אביב מעלות או בכול מקום בארץ בו הירצחו יהודים מה אתה נובח סך הכול פחות ערבי אחד עם אקדח ביד כמה מעניין אצלכם הרוצחים תמיד משוגעים אוטיסטים אף פעם לא תגידו זה בא לירצוח יהודים כי בא לו

Back to top button