מבזקיםתאונות דרכים

תאונה קטלנית בגולן: בן 50 נהרג בהתהפכות ג'יפ, בן 20 נפצע קשה

כוחות ההצלה הוזעקו לפני זמן קצר (ראשון) לתאונת דרכים סמוך לברכת רם שליד היישוב מסעדה שבגולן. על פי הדיווח שהתקבל מדובר בתאונת דרכים עצמית במעורבות רכב שטח.

שלושה צוותי כיבוי בפיקודו של רב רשף שמעון אוחיון, שהוזנקו למקום נמצאו לכוד תחת לרכב ופעלו באמצעות כלים פנאומטיים כדי לחלצו ולהעבירו לצוותי הרפואה.

חובשים ופראמדיקים של מד"א קבעו את מותו של הלכוד שחולץ, גבר כבן 50 ובנוסף העניקו טיפול רפואי בסיוע חובשי איחוד הצלה לעוד חמישה פצועים בהם, צעיר כבן 20 במצב קשה שפונה במסוק לבית החולים רמב"ם בחיפה וארבעה במצב קל עד בינוני שפונו באמבולנסים של מד"א לבית החולים זיו בצפת.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

חובש בכיר במד"א טלעת עבד אל ולי, סיפר: "כשהגענו למקום, ראינו שמדובר בג'יפ שהתהפך לוואדי בצד הדרך. גבר בשנות ה-40 היה לכוד מתחת לרכב, כשהוא מחוסר הכרה, ולאחר שכבאים חילצו אותו, ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו במקום. חמשת הפצועים הנוספים התהלכו במקום כשהם בהכרה. הוצאנו אותם מתוך השטח לאמבולנסים וביצענו בדיקות רפואיות על מנת להעריך את מצבם, אחד מהפצועים שנפגע באורח קשה הועבר בניידת טיפול נמרץ לחבירה עם מסוק מד"א שפינה אותו לבית החולים. ארבעת הפצועים שנפצעו באורח קל-בינוני פונו תוך המשך טיפול רפואי לבית החולים באמבולנסים."

אבו עוואד ומגד חלבי חובשים באיחוד הצלה סיפרו: "מדובר ברכב שטח שהתהפך על צדו. הענקנו סיוע ראשוני בזירת התאונה לארבעה נפגעים קל עד בינוני ולמרבה הצער צוותי כיבוי חילצו גופה של גבר כבן 30 שהיה לכוד מתחת לרכב שהתהפך".

שוטרי משטרת ישראל הוזעקו לזירת האירוע ובוחני תאונות דרכים אוספים ממצאים לבחינת נסיבות קרות התאונה.

מחקירה ראשונית עולה, כי הרכב סטה מנתיב נסיעתו והתהפך לוואדי. נבחנת האפשרות באם מדובר בתאונה, שהתרחשה במסגרת טיול ג'יפים.

צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות איחוד הצלה
צילום: דוברות איחוד הצלה
צילום: תיעוד מבצעי כבאות והצלה לישראל

Back to top button