חדשות הארץמבזקים

אומ"ץ: להפסיק את ההתקפות חסרות הרסן על מערכת אכיפת החוק

יו"ר תנועת אומ״ץ, פליצ׳ה פלד ועו״ד יצחק מינא, יו״ר המעצה הציבורית שליד אומ״ץ פנו לפני החג לשר המשפטים אבי ניסנקורן, למבקר המדינה מתניהו אנגלמן, היועץ המשפטי לממשלה ד״ר אביחי מנדלבליט, לועדה לחוק ומשפט וליועץ המשפטי של הכנסת עו״ד ינון, בדרישה להפסיק את ההתקפות חסרות הרסן על מערכת אכיפת החוק ע״י פוליטיקאים.

בפנייתם לגורמי החוק כותבים ראשי אומ״ץ: ״ לאחרונה בעקבות משפטו של מר בנימין נתניהו, נשמעים קולות צורמים של פוליטיקאים בהתקפות שלוחות רסן נגד שלטון החוק, תוך הכפשת היועץ המשפטי לממשלה, המשטרה וגורמי החקירה. חמור מכל, אנו עדים להשתלחות ופגיעה ברגל גסה בבתי המשפט, בשופטים ובערכים המקודשים של בתי המשפט״.

יו"ר תנועת אומ"ץ, פליצ׳ה פלד. צילום: יח"צ אומ"ץ

עוד מבקשים בכירי תנועת אומ״ץ מהמכותבים לפעול לאלתר לחיזוק שלטון החוק, להגנה על מערכת האכיפה ובעיקר הגנה על שופטים ובתי משפט.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בתנועת אומ״ץ מביעים חשש חלילה מפגיעה ואיומים בכל העוסקים במערכת המשפט והאכיפה חלילה כתוצאה מהתקפות על מערכות אלה.

תנועת אומ״ץ מבקשת לגנות לאלתר כל פגיעה כזו ולדרוש מידית את הפסקת ההסתה הפרועה נגד בתי המשפט והשופטים ולקבוע כי אלה המנסים לפגוע במערכת המשפט והאכיפה יועמדו לדין ויענשו בהתאם.

תנועת אומ״ץ, אזרחים למען מנהל תקין וצדק חברתי ומשפטי, עומדת בראש המאבק בשחיתות השלטונית ופועלת למען הקניית ערכי המנהל התקין, טוהר המידות והדמוקרטיה. כמו כן פועלת תנועת אומ״ץ למען צדק חברתי ומשפטי.

Loader Loading...
EAD Logo Taking too long?

Reload Reload document
| Open Open in new tab

תגובה אחת

  1. כדאי לחברי אומץ..לשמוע דברים מענינים.מה שאמר דק, אבישי בן חיים…..ודעתי העם מבין טוב את כול התנועה..והמהלכים שנעשים פו.תשאלו כול אדם מן השוק..הוא יגיד לכם ..את מה שליבם הערל מסרב להבין.העליתות! יש כאן עזרא גדולה לגילוי ערבתכם.מהשמיים כך זה נראה ..לכול חולי האגו השלטון.למינהם..זיכרו טוב טוב על הכול יביאכם האלוקים במשפט.אתה הרי בזים לעם …שבחר ..וכו..מדוע אתם מסרבים להבין..לקבל את רצון כלל העם היהודי כאן..

Back to top button