מבזקיםצרכנות

איזה סמארטפון כדאי לכם לקנות ב-2020?

שנת 2020 תפסה את כולנו לא מוכנים. חברות רבות בתחום הטכנולוגיה ציפו לשנה מוצלחת בדומה לשנים האחרונות, ועתה הן מנסות להתמודד עם נתונים מאכזבים כמו ירידה במכירות של סמארטפונים. מבחינתנו הצרכנים, זה בדיוק הזמן לשים לב למבצעים בתחום, והזדמנות טובה לשדרג את המכשיר שנשחק במשך חודשי הבידוד. אז איזה סמארטפון כדאי לקנות? על כך בכתבה הבאה.

iPhone 11 Pro

את שנת 2019 אפל סיימה בסערה כאשר הכריזה על דגמי האייפון החדשים. כמיטב המסורת בשנים האחרונות, אפל משחררת גרסה משמעותית אחת לשנתיים, וביניהן מציעה רק שדרוג קל. אייפון 11 הוא ללא ספק הדגם המוביל בעולם כרגע מבחינת איכות הצילום וחוזק המעבד. אפל כהרגלה, מצליחה לשמור על מעמדה כחדשנית העיקרית בתחום כאשר בחרה לשחרר סמארטפון עם לא פחות משלוש מצלמות ובכך השאירה סמארטפונים רבים מאחור, בסוגיה אשר בשנים האחרונות הפכה לחלשה יחסית באייפונים. כמו כן, המעבד החזק מדגם A13 Bionic וכן ארכיטקטורת התוכנה של אפל, מבטיחים שימוש חלק ונטול תקלות. בנוסף, אפל לא הזניחה גם את הסוללה במכשיר החדש ומבטיחה יום שלם של שימוש אינטנסיבי או יומיים של שימוש רגיל ללא הטענה.

Samsong Galaxy S10 Plus

כמו תמיד בשנים האחרונות, מיד אחרי אפל מגיעה סמסונג עם הגרסה שלה, מחיר זול יותר ולא מעט הפתעות. הפעם, סמסנוג מציעה סמארטפון בעל נפח אחסון חריג ביותר עבור סמארטפונים (ומנצח לא מעט מחשבים ישנים) – 1 טרה בייט (1,000 ג׳יגה בייט). בנוסף לנפח החריג, הגלקסי S10 פלוס הוא המכשיר המהיר ביותר שסמסונג הוציאה תחת ידיה עד כה ובעל זיכרון של 8 ג׳יגה RAM. יתר על כן, סמסונג לא שכחה כמובן להשקיע גם בשתי מצלמות איכותיות עבור צילומי סלפי ובמצלמה בעלת עדשה רחבה המבטיחה תמונות באיכות מצוינת.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

OnePlus 7 Pro

החברה שהביאה את בשורת הסמארטפונים הזולים באיכות לא מתפשרת ממשיכה להציע דגמים מתקדמים במחירים משתלמים. אמנם לא מדובר במכשיר שהוא קצה הטכנולוגיה בכל הקשור לצילום או עוצמת מעבד, אך מבחינת החוויה הוא מצליח לספק את הרוב הגדול של הצרכים הבסיסיים ובמחיר משתלם במיוחד. היתרון הגדול והמפתיע שלו הוא דווקא המהירות. בזכות מסך AMOLED איכותי וקצב ריענון של 90Hz, חוויית השימוש במכשיר היא מהירה במיוחד, ובנוסף לכך הוא גם נטען מהר יותר מהמתחרות.

Google Pixel 3A

הגוגל פיקסל החדש הוא אמנם לא בשורה מרעישה אך הוא עדיין מצליח להיות אחד הסמארטפונים הטובים בשוק. הפיקסל החדש מצטיין בעיקר ביכולות הצילום המרשימות שלו ובתג המחיר הנמוך ביחס למתחרות. בנוסף, בהיותו מכשיר מבית גוגל, המפתחת של מערכת ההפעלה אנדרואיד, חוויית השימוש במכשיר טובה יותר מאשר במכשירי אנדרואיד אחרים, כאשר גוגל דואגת לפנק את המשתמשים שלה ולהוציא עבורם מוקדם יותר עדכונים למערכת ההפעלה.

Back to top button