חדשות הארץמבזקים

סוף עצוב: גופתו של הנער יהודה בילוג אותרה בחוף י"א באשדוד

יהודה בילוג, הנער בן ה-14 שטבע בים בחוף הקשתות באשדוד אותר לפני זמן קצר (שישי) כשהוא ללא רוח חיים לאחר שגופתו נמשתה מהמים בחוף י"א. חובשים ופראמדיקים של מד"א קבעו את מותו.

חובש בכיר רכוב על אופנוע מד"א אוראל אסולין סיפר: "כשהגענו לחוף ראינו את הנער שוכב בסמוך לקו המים כשהוא מחוסר הכרה לאחר שאזרחים משו אותו מהמים. זו טרגדיה קשה, לפני יומיים בשעות הערב שהוזעקתי לחוף לאירוע הטביעה והתברר הוא נעדר התפללתי לשלומו וקיוויתי לנס אבל לצערי היום הוא אותר ללא סימני חיים ולאחר בדיקות רפואיות לא נותר לנו אלא לקבוע את מותו."

כזכור, יהודה בילה ביום רביעי בערב עם מספר מחבריו בחוף הים, כשבשלב מסויים החליטו הוא ועוד שלושה חברים להיכנס למים, זאת לאחר שהמצילים כבר עזבו את החוף. גולש שנכח בסמוך אליהם הבחין כי הם במצוקה וקרא להם לשוב מיד אל החוף. כשהתברר כי רק שלושה יצאו מהמים ויהודה טרם יצא, עלה החשש שהוא טבע וכוחות גדולים הוזעקו בכדי לסייע באיתורו.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מאז יום רביעי נערכו אחריו סריקות רבות באזור אשדוד בסיוע ספינות שיטור הימי של משטרת ישראל, יחידת הפרשים, מסוק ממערך האווירי ויחידות צוללנים של מערך החילוץ במשטרת ישראל ומערך כיבוי והצלה. לפני זמן קצר כאמור, נפלטה גופתו מהים.

מהמשטרה נמסר כי ההודעה המרה נמסרה למשפחתו.

יהודה בילוג ז"ל
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

Back to top button