חדשות הארץמבזקים

דרמה באלעד: ילד בן 3 ננעל בתוך רכב, חולץ ללא פגע

ילד בן 3 חולץ הבוקר (ראשון) לאחר שננעל בשגגה ברכב לעיני אמו ברחוב שמעיה באלעד, כונני ידידים מסניף אלעד חילצו אותו בתוך 3 דקות.

איתמר עמר, מנהל אגף הדרכות ובטיחות, הגיע במהירות למקום, ויחד עם צוות ארגון "ידידים – סיוע בדרכים", השתמשו בציוד הייעודי שברשותם וחילצו את הילד בשלום ומבלי לגרום כל נזק לרכב.

איתמר מספר: ”קיבלתי את הקריאה בקבוצת החירום, וכמו ב15 החילוצים שלי, גם הפעם הקריאה התקבלה כאשר הייתי באמצע עיסוקיי הפרטיים. לא היססתי, עזבתי את הכול ונסעתי במהירות למקום. השתמשתי בערכת הפתיחה מצילת החיים שלנו ובתוך 10 שניות מסרתי את הילד לידי אמו הנרגשת. אני מנצל את ההזדמנות הזו בכדי לבקש מההורים, אנא, ימי הקיץ כבר כאן, וככל שנהיה יותר חם והביל בחוץ, כך סכנת השהות ברכב סגור מסוכנת וקטלנית יותר, שימו לב שהילד שלכם לא נשאר ברכב סגור אפילו לא לשנייה. אם אתם צריכים להוציא את הילד שלכם מן הרכב, כאשר אתם יוצאים מהרכב השאירו דלת או חלון פתוחים. ניתן בהחלט למנוע את האסון הבא!”.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: ידידים – סיוע בדרכים

תגובה אחת

  1. בנס זה נגמר בשלום, וטוב שידידים היו שם וחילצו את הילד אבל חושבת לעצמי אם הם לא היו באותו הרגע במקום זה היה יכול להיגמר אחרת. אישית חושבת שבמקרים כאלה עדיף להיעזר בכל אמצעי שיכול לעזור להימנע מלשכוח ילדים ברכב גם אם זה אומר להתקין אמצעי טכנולוגיה בסגנון הכפתור בייבי. מערכת חכמה שמותקנת מאחורה ופועלת באמצעות חיישן שיודע לזהות האם מישהו נשכח מאחורה, מיד היא שולחת הודעה לנהג ובמקביל למוקד שמקבל התרעה ובמקרה חירום מזעיק כוחות הצלה.

Back to top button