צרכנות

מטבחים מעוצבים

מטבחים מעוצבים לעילא ולעילא הם התוצאה. אמנם זו תוצאה שניכרת לעין, אך אסור לנו לשכוח שמטבח הוא הרבה יותר מעיצוב. מטבח הוא המקום החשוב ביותר בבית. הוא אמור לשרת מטרות רבות, מאד מוגדרות, הקשורות להכנת אוכל, בישול, אחסון, נגישות ותפעול נוחים. מטבחים מודרניים בהחלט משמשים היום גם כמקום אירוח עיקרי, כמובן שלבני המשפחה, אך גם לחברים או אורחים אחרים.
מטבח מעוצב אמור להתאים לטעמם של המשתמשים בו, להמשיך את השפה האדריכלית של הבית ולהיות מקור גאווה.

מטבחים מעוצבים יכולים לשרת כל סגנון עיצוב ולכל סגנון יהיה העיצוב המתאים לו. יהיו מי שיעדיפו סגנון מודרני, סגנון כפרי, סגנון רטרו או סגנון אקלקטי, סגנון קלאסי או סגנון עכשווי.

מטבחים מעוצבים מתחילים מתכנון נכון. התכנון יתייחס, בראש ובראשונה, לפרמטרים פונקציונאליים, אך ינהל לכל אורך מלאכת התכנון דיאלוג מתמשך עם העיצוב המבוקש. תהליך ארוך, שיבקש למצוא פתרון לכל רעיון וצורך, הקשור לתוכנו של המטבח או למראהו. השיח העיצובי יחשוב על השגת התוצאה העיצובית הטובה ביותר לטעמו של הלקוח, בהתייחסות לחלל המוגדר של המטבח ובמחשבה על הפונקציות הנדרשות בהתאם להגדרותיו של הלקוח. ישנן פונקציות שהכרחיות בכל מטבח וישנן פונקציות מותאמות לכל לקוח.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מטבח יוקרתי
כאשר מדובר במטבח יוקרתי כל הפרמטרים מתחדדים עוד יותר. מאחורי כל מטבח יוקרתי עומדת בדרך כלל חברה גדולה בעלת יכולת מתועשת מרשימה. תהליך הייצור של מטבחים מעוצבים יוקרתיים עובר שלבים רבים, המאגדים התמחויות שונות ומחקר ופיתוח מעמיקים. החומרים, האיכות, הנדסת האנוש, תהליכי הייצור, רמת הגימור, גמישות התכנון, עיצובים מתקדמים, מוצרים נלווים – הכל נלקח בחשבון. כל פרט מתכנס בסופו של דבר לתוכנית על, שתבוצע ברמה הגבוהה ביותר ותגיע לביתו של הלקוח.

עיצוב מטבחים הוא מקצוע רחב, שדורש ידע רב, ניסיון והיכרות מעמיקה עם תחום העיצוב בכלל ובפרט עם עיצוב הנוגע למטבחים.

מטבחים מודרניים
במטבחים מודרניים נבקש לקבל את כל החידושים העיצוביים שיש בתחום המטבחים. נרצה שיהיו בו חומרים חדשניים ופרקטיים, אלמנטים מתקדמים שונים, וכל חידוש, שיהפכו את עבודת המטבח לקלה, נגישה ונוחה יותר.

חברה מתקדמת, מתועשת, שבאמתחתה שנות ניסיון רבות תוכל להציע את קדמת הטכנולוגיה והעיצוב בתחום. בחברה כזו האיכות והעיצוב משתלבים לכדי יצירה נעלה אחת. הכל במחשבה על האנשים, על אופן הפעולה שלהם במטבח ועל העיצוב שיבקשו להשיג למטבח שלהם ולבית בכלל.
בחברה כזו תוכלו לתכנן את המטבח המודרני ביותר, המעוצב ביותר ולקבל את המטבח שביקשתם לעצמכם.

יצרנית המטבחים, חברת Schuller מגרמניה, היא מופת לייצור מטבחים איכותיים בעיצוב מודרני מתקדם. חברת Schuller נוסדה בשנת 1966 והינה אחת החברות הראשונות, שהקימה פס ייצור מתקדם של מטבחים מודרניים, מעוצבים ויוקרתיים. למן הקמתה היא מעולם לא הפסיקה להשתפר, להתפתח ולהציע מטבחים מעוצבים מודרניים על זמניים באיכות גבוהה.

הנציגות הישראלית של המותג next125 מבית Schuller גרמניה מציגה באולם תצוגה מרהיב בהרצליה פיתוח את עיצוביו של המותג. באולם התצוגה בהרצליה תוכלו לפגוש את מותג הפרימיום next125 ומעצבים מקצועיים, שיוכלו לעזור לכם לתכנן מטבח מודרני, יוקרתי ומעוצב לטעמכם וצרכיכם.

המאמר נכתב באדיבות מטבחי next125 09-9569903  [email protected] 

Back to top button