כלכלהמבזקים

ח"כ בנט: אנו ניצבים לפני גל שני, לא חייבים לבחור בין מתים למובטלים

יו"ר ימינה ח"כ נפתלי בנט אמר הערב (ראשון) בכנס השקת פורום חברי הכנסת למען העצמאיים והעסקים הקטנים בישראל: "ב- 10 אצבעותיי בניתי עסק. אני מכיר את הסיכונים. אני יודע איך זה. מדינת ישראל מערימה המון קשיים. לפעמים נדמה שהמערכת עושה הכל כדי לייאש את העצמאיים ובעלי העסקים הקטנים."

בנט הוסיף כי "אנו ניצבים לפני גל שני, כדי לא לסגור את מדינת ישראל יש לנו 100 ימים לדאוג שיהיה מערך בדיקות שיאפשר לנו לא לסגור שוב את המשק. לא חייבים לבחור בין מתים למובטלים. אפשר לשמור על בריאות ישראל לצד שמירה על עסקי ישראל. לכל דבר תוכלו מהיום לראות בנו שגרירים למען עסקי ישראל."

יו"ר ימינה ח"כ נפתלי בנט (ללא קרדיט)
יו"ר ימינה ח"כ נפתלי בנט (ללא קרדיט)
יו"ר ימינה ח"כ נפתלי בנט (ללא קרדיט)

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

תגובה אחת

  1. מה שבנט אומר (אין אפשרות אחרת "לשמור" על העסק) תוציא כסף, העסקים ישארו פתוחים ומשרד הבריאות שידאג שיהיה למערכות הבריאות שיעשה את העבודה שלו:
    יספק ציוד לטפל בחולים שכנראה לא יסתמו בסופו של דבר את מסדרונות בתי החולים, יבצע באופן קבוע אלפי בדיקות כל יום אשר יפוענחו באופן מהיר ומיטבי, יעשה בדיקות מדגם וכך יהיה מספיק מודיעין לטיפול נקודתי, יגבש אופן טיפול פרטני לבתי אבות, בקיצר, במקום לשלוח זוג בוטים היסטרים וסגן אחד לברבר שיעשה את מה שהמשרד צריך.

Back to top button