בפתחה של עונת האירועים, השחקנית ומנחת הטלוויזיה אילנית לוי פרזנטורית של בית האופנה GOLBARY, מצטלמת השבוע לקמפיין חדש לקיץ 2020: קולקציית בגדי ערב ואירועים.
הקמפיין בכיכובה של אילנית לוי יעלה בתחילת חודש יולי, בתקציב של 1 מיליון ש"ח ויכלול בין הייתר: סרטוני טלוויזיה, שלטי חוצות, דיגיטל, פעילות ברשתות החברתיות ושילוט בכל סניפי הרשת.
לדברי משה גולברי, מנכ"ל בית האופנה GOLBARY: "עונת האירועים בפתח, ועם החזרה לשגרה החלטנו לעצב קולקציה ייחודית, עשירה ומגוונת של בגדי ערב לנשים, המתאימים לאירועים קטנים וגדולים. כמו כן החלטנו להשקיע בקמפיין רחב לקולקציית הערב לצד תמחור שמלות ערב, חליפות ואקססוריז במחירים לכל כיס, ובכך ליצור בולטות ויתרון".
• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
אילנית לוי בת ה-37, זכתה בתואר מלכת היופי בשנת 2001, נבחרה לייצג את ישראל בתחרות מיס תבל אליה הגיעה למקום השישי. כיום, מגישה תוכנית בידור שבועית הזוכה להצלחה רבה, נשואה למגיש הטלוויזיה אלירז שדה, ויש לה שני ילדים מנישואיה הקודמים.
בית האופנה GOLBARY, נמצא בבעלות האחים דוד, משה ויעקוב גולברי. הרשת מונה כיום 85 סניפים ברחבי הארץ.
מהממת! בהצלחה ☺