מבזקיםמשפטי/פלילי

בן 27 מהצפון הורשע ברצח אשתו ההריונית

בית המשפט המחוזי בנצרת הרשיע היום (שני) את הנאשם עאווני עאמר זיאדאת בן 27 מנצרת ברצח אשתו אחלאם זיאדאת שהייתה בשנות העשרים לחייה, ובחודשי היריון מתקדמים, לאחר ביצוע המעשה העלים את גופתה. כמו כן , זיאדאת הורשע בעבירות של שיבוש מהלכי משפט וידיעות כוזבות וזוכה מעבירה של חטיפה לשם רצח.

עובדות כתב האישום מעלות כי המנוחה – אחלאם זיאדאת והנאשם נשואים מזה כשנה, ובמועדים המתוארים בכתב האישום, המנוחה הייתה מצויה בחודשי הריון מתקדמים. במהלך תקופת נישואיהם הקצרים, שררו בין בני הזוג יחסים עכורים. במועד מדויק שאינו ידוע למאשימה, גמלה בלבו של הבעל ההחלטה להמית את המנוחה על רקע חשדו כי המנוחה רוצה לעזוב אותו ולמנוע ממנו לגדל את הילד שיוולד.

ב 24 באוקטובר , הזמין הנאשם חדר בצימר בנצרת עילית ואמר למנוחה כי ברצונו לבלות עמה לילה מחוץ לבית. בהמשך בסביבות השעה 20:16 הגיעו המנוחה והנאשם לצימר ושהו שם כשעתיים. במהלך שהייתם של השניים בצימר, חנק הנאשם את המנוחה למוות.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עוד עולה מכתב האישום כי סמוך לשעה 22:20, יצא הנאשם מהצימר כשהוא נושא את גופת המנוחה על ידיו. הנאשם הכניס את המנוחה לרכב ועזב את המקום. זמן קצר לאחר מכן, הגיע הנאשם לבית אחותו, שבנצרת עילית, וביקש מבין זוגה מעדר ועזב את המקום.

הנאשם העלים את גופת המנוחה וכעבור מספר שעות, שב לבית האחות והתוודה בפניה כי חנק את המנוחה למוות, וכי לעולם לא ימצאו את גופתה. למחרת, התייצב הנאשם בתחנת המשטרה ומסר בכזב שהמנוחה נחטפה בדרכם מחיפה לנצרת.

צילום: דוברות בתי המשפט
Loader Loading...
EAD Logo Taking too long?

Reload Reload document
| Open Open in new tab

תגובה אחת

Back to top button