מבזקיםמשפטי/פלילי

אישום: בן 27 מהצפון שבר חפצים בדירה, קילל ותקף את בת זוגו

פרקליטות מחוז חיפה הגישה היום (שני) לבית המשפט השלום בקריות כתב אישום נגד תושב האזור בן 27 בגין תקיפת בת זוגו בנסיבות מחמירות, מעשי פזיזות ורשלנות, איומים, הפרת הוראה חוקית והזק בזדון.

מעובדות כתב האישום עולה כי הנאשם והמתלוננת הנם בני זוג מאורסים ומתגוררים בדירה באזור הקריות, יחד עם בנה הקטין של המתלוננת ממערכת יחסים קודמת. ב 18 במאי ילדה המתלוננת את ביתה המשותפת עם הנאשם בבית החולים ולמחרת היום חזרה המתלוננת מבית החולים אל הדירה.

ב 20 במאי, סמוך לשעה 1:00 בלילה ובהיותם בדירה, פרץ ויכוח בין הנאשם והמתלוננת. במהלך הוויכוח השליך הנאשם על רצפת הסלון שני בקבוקי בירה אשר נשברו כתוצאה מכך ותקף את המתלוננת, בכך שהשליך לעבר גופה אפר פחמים שהיה במנגל שבחצר הבית.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בהמשך לאירוע, העלתה המתלוננת לרשת החברתית "פייסבוק" תמונות המתעדות את עצמה ואת הדירה, ואלו הועברו למוקד של משטרת ישראל .

בעקבות הדיווח הגיעו שוטרים אל הדירה והנאשם עוכב על ידם לתחנת משטרת זבולון, ובהמשך אף נעצר.

ב 21 במאי שוחרר הנאשם ממעצר בערבות ובתנאים מגבילים, ולפיהם עליו להימצא במעצר בית מלא. בהמשך אותו היום הפר הנאשם את התנאים, בכך שהגיע אל הדירה.

עוד עולה כי באותה העת ישבה המתלוננת בסלון הדירה וניקתה את ציפורניה באמצעות אצטון, לאחר מכן מרחה המתלוננת לק על ציפורניה, כשבקבוק האצטון היה מונח על השולחן בסמוך אליה כשפייתו פתוחה.

בשלב זה, נכנס הנאשם אל הדירה ובין השניים התפתח ויכוח על רקע טענתו של הנאשם, ולפיה הוא הורחק מהדירה בלילה הקודם בעקבות תלונתה למשטרה. במהלך הוויכוח השני, שבר הנאשם חפצים בדירה וכינה את המתלוננת "זונה". בתגובה, אמרה המתלוננת לנאשם כי היא תלך עם גבר אחר, אז איים עליה הנאשם, כי אם היא תלך עם גבר אחר הוא יהרוג אותה, ובעט הנאשם בשולחן שלידו ישבה המתלוננת, תוך שהוא מסכן אותה. כתוצאה מכך ניתז האצטון לעברה ולעבר הסיגריה שבידה ואש התלקחה ופגעה בפניה, בצווארה, בבית החזה שלה ואף בשערה.

הנאשם הוביל את המתלוננת אל המקלחת, כיבה את האש וברח מן הדירה.

הפרקליטות מבקשת מבית המשפט להורות על מעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו

אילוסטרציה. קרדיט: freepik

Back to top button