צרכנות

מחפשים דירות להשכרה בארץ? זה מה שחשוב לזכור

מוצאים דירה להשכרה שנכונה לכם

דירות להשכרה הן עסק יקר, זאת כולם יודעים: מהלך החיפוש עצמו מצריך הרבה מאוד זמן, עלות המעבר תמיד גבוהה יותר משחושבים ועד שמרגישים בבית, פעמים רבות יש לשוב לשוק השכירות כתוצאה מנסיבות החיים.

כאשר אתם מחפשים דירות להשכרה חשוב להיות ממוקדים, לחשוב חכם ולהגיע לכל דירה עם ציפיות מסוימות ויחד עם זאת, בראש פתוח. בכדי שיהיה לכם סדר עדיפויות נכון, כדאי לכם לעקוב אחר הטיפים הבאים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

תקציב

אם נמאס לכם לבזבז זמן, כדאי לכם לקבוע תקציב מראש. כאשר אתם קובעים תקציב מבעוד מועד, אתם נהנים מיתרונות רבים והגדול ביותר שבהם, הוא שאתם מצמצמים באופן מיידי מגוון רחב של דירות להשכרה שפשוט יקרות מדי או לחלופין, זולות מדי עבורכם. צמצום גודל החיפוש יחסוך לכם הרבה מאוד זמן ויקל על העין שלכם.

ההמלצה הרווחת היא לקבוע תקציב כך ששליש מהמשכורת שלכם הולכת לשכר דירה, בכדי להבטיח שתוכלו לנהל חיים שקטים מבחינה כלכלית ולהמשיך ליהנות מרמת החיים שאתם רגילים אליה.

 

חיפוש מעמיק וממוקד

 

הליך חיפוש דירות להשכרה הוא מן המייגעים ומן החשובים ביותר בחייכם. רבים פונים לסוכני נדל"ן מתוך רצון לאתר את הדירות הטובות ביותר במינימום זמן, וליהנות ממקסימום רווח. עם זאת, כיום קיימות אפשרויות גמישות ורווחיות יותר, כמו חיפוש דירות עצמי דרך אתרים מותאמים כמו יד 2, varia.co.il או קומו.

היכנסו לאתרים השונים והיעזרו באפשרויות הסינון השונות, בכדי לקבוע את המיקום והתקציב שלכם. לאחר מכן, ייחשפו בפניכם אינספור דירות להשכרה עם תמונות, סרטונים ותכנים מפורטים, שיסייעו לכם להבין אם אתם אכן מעוניינים בדירה עוד לפני שכף רגלכם דרכה בה.

ככל שתשוו בין כמה שיותר דירות, כך יהיה לכם פשוט יותר לאתר את האחת שתכבוש את ליבכם. אם יש לכם דרישות ספציפיות לדירות, נסו לבדוק אם הן נמצאות באפשרויות הסינון באתרים, בכדי לצמצם אף יותר את כמות הדירות שמתאימה לכם ולהקל על תהליך החיפוש.

מכירים את השכונה

אחד הדברים החכמים שיותר שכדאי לכם לעשות לפני שאתם בוחרים דירות להשכרה הוא לחקור את השכונה ואת הבתים השונים באזורים שאתם מעוניינים בהם: קראו תגובות, ביקורות והשוו בין מחירים של נכסים.

אם ישנן בעיות עם הבניינים או מנהלי הנכס בשכונה או שישנם הפרשים גבוהים בין המחירים, הסיכויים גבוהים שסוכן הנדל"ן והאתרים המותאמים לחיפושי דירות לא יספרו לכם, אך גוגל ועולם הרשתות החברתיות בהחלט יחשפו בפניכם את כל הכביסה המלוכלכת שלהם באהבה.

 

ודאו שאין שום בעיה בנכס או בשכונה עוד לפני שאתם חותמים על החוזה. הגיעו ליום החתימה כשאתם מוכנים מכל בחינה.

 

יש חניה?

כיום, במיוחד בתל אביב, חניה הכלולה יחד עם דירות להשכרה היא מעין חובה מצד אחד, ופרס מצד שני. גם אם אתם שמים לב שיש הרבה חניה בשכונה ובאזור שלכם כשאתם מגיעים לראות את הבית, אין להסיק שתמיד תהיה לכם חניה כשתגיעו הביתה מיום עבודה ארוך.

ברוב המקרים, החניה ואזורי החניה מוגבלים ובשעות העומס, כולם מזנקים אל עבר מקום פנוי. אם יש ברשותכם רכב, כדאי לכם לשאול את בעל הדירה באשר למדיניות החנייה באזור ולנסות לראות אם יש אפשרות לכלול חניה בטאבו או להחזיק חניה בתוספת תשלום סמלי מידי חודש. תמיד עדיף לשאול ואף פעם לא מזיק לשמוע.

Back to top button