חדשות הארץמבזקים

בן 67 נפל בביתו ודימם למוות, קרוב משפחתו גילה לאחר שבוע

היום (שני) סמוך לשעה 14:30 התקבל דיווח במוקד זק"א על גופה שנמצאה במצב ריקבון ברחוב ארלוזרוב בחיפה. מתנדבי זק"א צפון שהגיעו לדירה מצאו במקום גבר בן 67 שככל הנראה החליק בביתו לפני כשבוע ודימם למוות כשהוא בגפו. הם טיפלו בכבוד המת, אספו ממצאים בזירה וגופת המנוח הועברה למכון לרפואה משפטית באבו כביר להמשך בדיקה וזיהוי. נסיבות האירוע נחקרות ע"י המשטרה.

אהרל’ה הורוויץ מתנדב זק"א צפון שטיפל בזירה סיפר כי "מדובר בגבר בן 67 שגר לבדו. ככל הנראה לפני כשבוע החליק בביתו, נחבל ושכב לבדו עד שדמם למוות. קרוב משפחה שהגיע היום לבדוק בשלומו הרגיש את הריח הנוראי והזעיק את כוחות המשטרה שנכנסו לדירה ומצאו את המנוח במצב של איבוד צלם אנוש".

"מדובר באירוע מצער" מוסיף אהרל'ה, "הבית היה מוזנח ומטונף לגמרי, כואב הלב לראות איך אנשים גלמודים ועריריים חיים לבדם מבלי שאף אחד יבדוק בכל יום בשלומם. זה מוות מיותר שניתן היה למנוע. אני מתחנן אליכם! אל תשאירו את העריריים והגלמודים לבדם. תבדקו בשלומם לפחות פעם ביום כדי להציל את חייהם."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: אהרן ברוך לייבוביץ

2 תגובות

  1. רק רשימה של האנשים הערירים , בעיריות ובמועצות המקומיות , כאשר פקחים , או מתנדבים יבדקו את מצב הערירים , פעם ביומיים לפחות , תימנע את התופעות הקשות האלו .

  2. הבעיה עם האנשים הגלמודים האלה שהם אוהבים להיות לבד ונוטים להתחמק מהשכנים ובקושי אומרים שלום. הם ממש לא חברותיים והשכנים לא מבינים מה יש בראש שלהם.

Back to top button