מבזקיםמשפטי/פלילי

כתב אישום: שפכו חומצה על בתם והכו אותה במוטות הברזל

פרקליטות מחוז חיפה הגישה היום (שני) לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד בני משפחה מאזור ואדי ערה – זוג הורים, אחות ואח קטין אשר פגעו קשה בבתם על רקע הביקורת שלהם על אורחות חייה. כתב האישום המייחס להם עבירות של חבלה בכוונה מחמירה, סיוע לחבלה בכוונה מחמירה ושיבוש מהלכי משפט.

על פי כתב האישום, אביה של המתלוננת, אמה ושני אחיה התגוררו יחד בביתם ביישוב באזור ואדי ערה.

בתאריך 27 באפריל 2020, נקלטה המתלוננת בהוסטל וזאת בעקבות יחסים לא תקינים עם הוריה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בשל אי שביעות רצונם של הנאשמים מאורחות חייה של המתלוננת, פעלו האב, האם והאחות על מנת לגרום למתלוננת לעזוב את ההוסטל ולחזור להתגורר עמם בבית. לשם כך, עמדו הנאשמות, האם והאחות בקשר טלפוני עם המתלוננת וניסו לשכנעה לעזוב את ההוסטל ולחזור להתגורר בבית, אולם המתלוננת סירבה.

בתאריך 22 במאי 2020 בסביבות השעה 12:00, האם עם המתלוננת וביקשה ממנה לחזור לבית ולחגוג עם בני המשפחה את חג אל-פיטר והמתלוננת הסכימה להגיע לבית.

בשעה 16:00 לערך, נסעו ההורים וכן מ', דודה של המתלוננת מצד האם, ברכבו של האב להוסטל, ואספו את המתלוננת שהמתינה להם ונסעו עמה לבית.

האב פנה אל בתו המתלוננת ושאל האם בכוונתה להישאר בבית או לחזור להוסטל והמתלוננת השיבה כי בכוונתה לחזור להוסטל. בשלב זה, המתלוננת חששה ונטלה את מכשיר הטלפון הנייד שלה על מנת לחייג למשטרה ואמרה לנאשמים כי בכוונתה להתקשר כעת למשטרה.

בשלב זה, החליט האב לתקוף את המתלוננת ולגרום לה חבלות חמורות ומומים ובהם לגרום לעיוורונה, השחתת מראה פניה ולכך שתצלע.

האם התקרבה אל המתלוננת ונטלה ממנה את מכשיר הטלפון הנייד בו אחזה, זאת על מנת למנוע ממנה להתקשר למשטרה ולהזעיק עזרה.

במקביל, נכנס האב למחסן הסמוך למטבח בתוך הבית, נטל מיכל המכיל נוזל – חומצה על מנת לשפוך אותו על פניה וגופה של המתלוננת. האב ניגש אל המתלוננת שעמדה אותה עת במטבח הבית, הניף את המיכל ושפך את החומצה על פניה של המתלוננת ועל גופה בכוונה לגרום לה עיוורון ולהשחית את מראה פניה. החומצה חדרה לתוך פיה של המתלוננת ומערכת העיכול שלה, וחומצה חדרה לעיניה וגרמה לכוויות בפניה ובחלקי גופה השונים.

מיד לאחר שהאב שפך על המתלוננת את החומצה, המתלוננת החלה לצעוק ולהיאנק מכאבים וניסתה לצאת מהמטבח, ואז האח נטל אגרטל זכוכית והשליכו לעבר המתלוננת במטרה למנוע את יציאתה מהמטבח ודרש ממנה בתקיפות שלא לצאת מהמטבח.

בעת שהמתלוננת נמצאת במטבח ונאנקת מכאבים, האב הורה לאח להביא חפץ מתכתי על מנת לתקוף באמצעותו את המתלוננת. האח פתח את דלת הבית והמתלוננת רצה בעקבותיו ויצאה מפתח הבית במטרה להימלט מפניהם.

האב והאח תפסו את המתלוננת מחוץ לבית, ובעודם אוחזים במוטות ברזל הכו את המתלוננת, בצוותא חדא, בחוזקה בכל חלקי גופה בעודה שרועה על הקרקע ונאנקת מכאבים וגרמו לה לשבר פתוח בכף יד שמאל ולחבלות נוספות. כל זאת בכוונה להטיל בה נכות או מום או לגרום לה חבלה חמורה. במהלך תקיפתה של המתלוננת ע"י האב והאח באמצעות מוטות הברזל, האם והאחות נכחו במקום ועודדו את האב והאח להמשיך ולתקוף את המתלוננת והאחות אף קיללה את המתלוננת.



למשמע זעקותיה של המתלוננת, שכנים וקרובי משפחה הגיעו לביתם של הנאשמים וסייעו למתלוננת להתקלח טרם העברתה לקבלת טיפול רפואי.

המתלוננת החבולה הוכנסה לרכב ועמה נסעו האב והאח ודודה של המתלוננת מצד האב, על מנת להביאה למרכז הרפואי ביישוב. במהלך הנסיעה, דרשו ההורים מהמתלוננת שלא לספר אודות שהתרחש בתוך הבית אלא למסור גרסת כזב כי ניסתה להתאבד באמצעות שתיית החומצה וקפיצה מגובה, וזאת בכוונה למנוע או להכשיל הליך שיפוטי או להביא לידי עיוות דין.

בהגיעם למרכז הרפואי, מסר האב לצוות הרפואי, בנוכחות האם, גרסת כזב לפיה המתלוננת ניסתה להתאבד באמצעות שתיית חומצה וקפיצה מגובה, וזאת בכוונה למנוע או להכשיל הליך שיפוטי או להביא לידי עיוות דין. לאחר קבלתה במרכז הרפואי, המתלוננת הובהלה באמבולנס לקריה הרפואית רמב"ם בחיפה והתקבלה שם כשהיא מורדמת ומונשמת.

אילוסטרציה. קרדיט: pixabay

2 תגובות

  1. מקרה מאוד מזעזע עצוב מאוד שדבר כזה בא מתוך המשפחה שלך מהקן שלך בית שבו אתה צריך למעשה להרגיש בטוח! תרבות פרימיטיבית ואכזרית יש לאיסלאם העיקר שהם יודעים להתלונן עלינו. צבועים, מפלצות לא בני אדם הם נראים רק חיצוני כבני אנוש, כבני אדם!

  2. שום שמרנות של שום מגזר לא מצדיק אלימות כזאת.
    פשוט מזעזע,וצר לי על הצעירה המסכנה.

Back to top button