מבזקיםמשפטי/פלילי

חמישה גברים ממזרח ירושלים חשודים בתקיפה על רקע סכסוך כספי וזוגי

המשטרה פרסמה היום (רביעי) פרטים על פרשיה חמורה של חטיפה ותקיפה שהתרחשה בשבוע שעבר. ב 2 ביוני סמוך לשעה 23:00 התקבל דיווח למוקד 100 של המשטרה ממנו עלה כי 4 חשודים הכו גבר בן 34 תושב פתח תקווה והכניסו אותו בכוח לרכב ברח' משמר הירדן בעיר, תוך כדי שהקרבן זועק לעזרה "משטרה משטרה". מבדיקה ראשונית של שוטרים שהגיעו למקום התברר כי הקרבן הנו בן זוגה לשעבר של דיירת בבניין בסמוך.

לאחר חקירה מאומצת החשודים, בשנות העשרים והשלושים לחייהם ממזרח ירושלים, אותרו עוד באותו ערב ב-2 רכבים, שני חשודים ברכב בירושלים ושני חשודים נוספים ברכב במחסום רמות כשבאחד הרכבים השוטרים הבחינו בכתמי דם רבים על גבי המושבים האחוריים. עוד הצליחו השוטרים ליצור קשר עם הקרבן והוא הגיע לתחנת המשטרה בפ"ת, שם סיפר כי קבע עם חברתו לשעבר בכניסה לבניין שלה, אז הגיעו מספר חשודים בשני רכבים והכו בו בחפץ כלשהוא. כשהתעורר מאבדן הכרה, הבחין כי הוא נמצא ברכב ו-2 חשודים מכים אותו בעוד חשוד שלישי נוהג ברכב. אחד החשודים איים על חייו כשהוא מחזיק אקדח בידו. מחקירת המשטרה התברר כי החשוד נחטף לשכונת ג'אבל מוכאבר בירושלים.

כתוצאה מהתקיפה נגרמו לקרבן חבלות בכל חלקי גופו והוא פונה לקבלת טיפול רפואי לבית החולים בילינסון. עוד עלה מהחקירה כי הרקע לאירוע הנו כספי וזוגי בין הקרבן ובין חברתו לשעבר ואחד מהחשודים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מעצרם של 5 החשודים הוארך מעת לעת בבית משפט השלום בפתח תקווה. אתמול (שלישי) הוארך מעצרם של החשודים ב-3 ימים נוספים ועד לחמישי הקרוב (11.6). במעמד הדיון הוגשה נגד החשודים הצהרת תובע בדבר כוונת הפרקליטות להגיש נגדם כתב אישום בעבירות של חטיפה ותקיפה בנסיבות מחמירות.

יחד עם כתב האישום בכוונת הפרקליטות להגיש נגדם גם בקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדם. חברתו לשעבר של הקרבן, בת 39 מפתח תקווה, נעצרה ושוחררה בתנאים מגבילים ובהם מעצר בית למשך 5 ימים.

אילוסטרציה. קרדיט: pixabay

Back to top button