מבזקיםמשפטי/פלילי

הסתכסך עם אביו והצית את רכבו: תושב הצפון מואשם בהצתה וחבלה במזיד

הפרקליטות הגישה היום (רביעי) כתב אישום כנגד גבר בן 31 משפרעם, שהצית את כלי הרכב של אביו בשל סכסוך עמו. כמו כן הוגשה בקשה למעצר עד לתום ההליכים.

לפני כשבועיים, ב 24 במאי לפנות בוקר התקבל דיווח במוקד 100 של משטרת ישראל אודות שני כלי רכב פרטיים מסוג "יונדאי" ו"טיוטה", שעולים באש בעיר שפרעם. שוטרים הוזעקו למקום, חוקרים אספו ממצאים במקום, גבו עדויות ופתחו בחקירה, שבמהלכה עלה שמו של הנאשם, כחשוד המרכזי. תוך פחות משעה אותר הנאשם במיטה בביתו, כשהוא לובש מכנסיי ג'ינס וחולצה ולצידו כובע גרב ו"חם צוואר". הנאשם נעצר והובא לתחנת המשטרה לחקירה.

מהחקירה עלה, כי בין הנאשם לאביו, קיים סכסוך על אופן התנהלותו של הנאשם ומשכך באותו הלילה הגיע הנאשם לרחבת החנייה הסמוכה לבית מגוריו של אביו, כשהוא מצויד בחומר דליק. הנאשם שפך את החומר הדליק תחילה על רכב ה"יונדאי" והציתו ולאחריו על רכב ה"טיוטה" ונמלט מהמקום לביתו. בהתאם להתפתחויות בחקירה, מעצרו של הנאשם הוארך מעת לעת, בהתאם לבקשת המשטרה, על ידי בית המשפט.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

היום (רביעי) בתום חקירה ולאחר שחומר החקירה ומארג הראיות הועבר לפרקליטות מחוז חיפה, הגישה הפרקליטות כנגד הנאשם בבית משפט המחוזי בחיפה כתב אישום ובקשה למעצר עד לתום ההליכים בעבירות של הצתה שלצידה עונש מאסר לתקופה של חמש עשרה שנים וחבלה במזיד.

מהמשטרה נמסר כי "משטרת ישראל פועלת בכל האמצעים העומדים לרשותה כנגד אותם עבריינים, העושים דין לעצמם, בכדי שימוצה עימם הדין ובמטרה לשמור על ביטחון התושבים ורכושם."

צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

תגובה אחת

Back to top button