חדשות הארץמבזקים

ארגוני הנכים מאיימים: נחדש את פעולות המחאה

קבוצת ארגוני נכים הודיעו היום (חמישי) כי יחדשו את פעולות המחאה בשטח בדרישה לקבוע לוח זמנים לקידום החוק ומתווה אשר תואם להסכמות עם ארגוני הנכים והחוק שעבר בחודש פברואר 2018. ארגוני הנכים נפגשו עם שר האוצר, ישראל כ"ץ, שהתחייב ליישום חוק הנכים בתקציב הקרוב, ולאחר דרישתו של יו"ר ועדת הרווחה, ח"כ חיים כץ, להגיש מתווה לחלוקת הפעימות הבאות תוך שבוע, אך טרם חלה התקדמות בנושא.

ארגון "נכה לא חצי בן אדם" הגיש לשר האוצר מתווה אשר תואם לקריטריונים הללו ונתמך על ידי 23 ארגונים חברתיים כמו כן הארגון לקידום זכויות הנכים מקבוצת "הנכים הופכים לפנתרים" הגיש מתווה שנתמך על ידי ארגונים שונים, ובנוסף גם "מטה מאבק הנכים" הגיש לאחרונה מתווה ברוח הדברים. את הפעילות בשטח מובילים קבוצת "הנכים הופכים לפנתרים", שגם משתתפים בכל הדיונים בכל מוסדות הממשלה ובתמיכת הארגונים המוזכרים וכן המרכז לעיוור בישראל שגם שותפים מלאים באירועים השונים.

ארכיון. צילום: לביא נאור דובר הנכים

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

תגובה אחת

  1. אין לב,לפוליטיקאים הישראליים,נראה שהם לועגים לנכים, כשהם מדברים אליהם בשני קולות,אין מצפון,אין ערכים, אין כבוד, מצד המנהיגים, לציבור הנכים,מנהיגי ישראל למינהם, תיתביישו לכם,אם יש בכם עדיין מעט בושה,אתם ניתפסים בעיניי העם, כשקרנים, שדוברים ב10 קולות, בלתי אמינים,והאמת לא יוצאת מפיכם,תיתביישו שאתם כאלה.

Back to top button