חדשות הארץמבזקים

הקורבן הצעיר מקורונה בישראל: בן 26 נפטר מסיבוך נדיר של הנגיף

במרכז הרפואי שיבא בתל השומר נפטר הערב (ראשון) אושרי אסולין בן 26 מכפר סבא כתוצאה מסיבוך נדיר של נגיף הקורונה. אסולין שהיה מאושפז בבית החולים כחודש וחצי חווה קריסת מערכות לאחר שדלקת התפשטה בגופו ופגעה בשריר הלב.

הוא הגיע לבית החולים כשהוא סובל מתסמינים של חום וכאבי בטן חזקים. בבדיקה שבוצעה לו נמצא כי הוא חיובי לקורונה ואושפז בתנאי בידוד. מצבו הרפואי התדרדר והוא החל לפתח תסמינים של קושי בנשימה בשל פגיעה בריאות, בכליות ובהמשך גם לפגיעה קשה בלב.

מהיחידה למחלות זיהומיות בשיבא נמסר כי "החולה קיבל טיפול בסטרואידים ובאימונו־גלובולינים (נוגדנים) – טיפול שמקבלים לסיבוך שהתגלה אצלו. המקרה שלו קשה מאוד, ולאחר שעבר כמה החייאות ובמשך חודשיים היה בין חיים למוות, היום הוא נפטר."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

אושרי אסולין ז"ל היה חייל מצטיין בצבא. לאחרונה חזר בתשובה והשתייך למאמניו של רבי נחמן מרסלב ואף העביר שיעורי תורה.

צילום: מתוך פייסבוק

בני משפחה וחברים רבים התפללו לשלומו כל יום מאז אושפז בבית החולים עד שהערב הגיעה הבשורה המרה על מותו. קיר הפייסבוק שלו התמלא בדברי הספד מרגשים.

ראש העיר כפר סבא, רפי סער ספד הערב לאסולין ז"ל: "לצערי הרב, הערב איני איש בשורות. בשעות אלה התבשרנו בצער רב, בכאב וביגון קודר על פטירתו של אושרי אסולין בן עירנו, שחייו נגדעו והוא רק בן 26 במותו. אושרי היקר, צעיר חייכן ומלא חיים ושמחה, נפטר לאחר שנדבק בנגיף הקורונה לפני מספר שבועות ובתום מאבק קשה במחלה. אני שולח מכאן בשמי ובשם כל תושבות ותושבי העיר חיבוק חם ואת תנחומיי הכנים לכל בני משפחתו היקרה. נחמה משמיים, יהי זכרו ברוך".

טל גניש כתבה: "הלב נשבר! כל כך צעיר וחיים ארוכים לפניך.. חזרת בתשובה וכלכך רצית להקים בית ומשפחה.. יהי זכרך ברוך.. נתגעגע ותחסר לכולנו 💔"

אביגיל תורג'מן סוויסה כתבה: "כמה כואב לדבר עליך בלשון עבר על שהיית אדם צנוע ומדהים , כמה שהיתקרבת לדת והיתחזקת יותר ויותר. נזכור ולא נשכח לעולם 😥 לא נעכל בכלל , ה' קטף בנאדם זהבב . ת.נ.צ.ב.ה".

צילום: מתוך פייסבוק

לינוי שאער כתבה: "ששמעתי שאתה מורדם ומונשם לא האמנתי שיגיע היום שאשמע שזהו.. 😢 אין לי מילים לתאר את הכאב . אני מכירה אותך מגיל 15 כל מי שהיה שומע את השם שלך ישר היה עולה לו חיוך על הפנים. בנאדם זהב !! עם הלב הכי גדול שהכרתי !! כל כולך היה טוב !! תמיד ידעת לעזור ולהקשיב ולתת את כל ה100% בשביל האחר. נשמה טהורההה !!!! כנראה שאלוהים רצה אותך לידו ורצה לגאול אותך מייסורים . אלוהים לוקח רק את הטובים. מלאך היית ומלאך תישאר !!!! תנוח על משכבך בשלום ❤ משתתפת בצער המשפחה".

בן סעדה כתב: "בשנים האחרונות לא היינו כל כך בקשר. כל אחד הלך לדרכו שלו. לאני מאמין שלו. אבל אני זוכר את השנים שלנו כילדים. עושים טרור בשכונה. רבים. משלימים. צוחקים. נהנים. אני תמיד אזכור אותך ככה. הילד עם הצחוק. עם הכיפיות. הילד שאתה הכי רוצה להתקרב אליו. זוכר תמיד איך הגנת עליי כשמישהו היה מתקרב. לא אשכח לך את זה לעולם. אני לא מאמין שאתה כבר לא חלק בעולם הזה. בכזו פתאומיות. אני לא מאמין. אני לא חנוק בדמעות אלא פשוט בהלם. ההלם הקשה ביותר שיש. אוהב אותך אחי. תשמור מלמעלה. ברוך דיין האמת."

אושרי אסולין ז"ל הוא הצעיר ביותר בישראל שנפטר כתוצאה מסיבוכי נגיף הקורונה. הוא יובא הערב למנוחות בבית העלמין פרדס חיים.

תגובה אחת

  1. אני משתתף בצער המשפחה על לכתו של אושרי אסולין ז"ל מהמגיפה הארורה, לך לשלום ותנוח על משכבויך בשלום, עם שאר צדיקים צדקניות בגן עדן ותהה מליץ יושר למשפחתיך ולכל היהודים, נשמתיך בליבנו לעולם ועד, מנוחתיך עדן, ת. נ. צ. ב. ה.

Back to top button