מבזקיםמשפטי/פלילי

הפתעה לשוטרים: ילד בן 14 נתפס נוהג במחפרון

המשטרה פרסמה היום (שני) כי במהלך פעילות אכיפה בכפר ביר אל מכסור הבחינו באדם נוהג במחפרון. כאשר עצרו את הנהג מלהמשיך בנסיעה הופתעו לגלות, כי הוא רק בן 14.מהחקירה עלה, כי המחפרון בבעלות אביו של הילד וכי הילד היה בדרכו חזרה מביצוע עבודות ניקוי ברפת סמוך, כפר מנדא.

האב , בן 44 ,והילד עוכבו לתחנת המשטרה לחקירה וכנגד השניים נרשמו הזמנות לדין בגין עבירות של נהיגה ללא רישיון נהיגה והתרה לאחר לנהוג ברכב בהיותו קטין, כאשר העונש לצד עבירה זו הוא מאסר לתקופה של 5 שנים ולפסילת רישיון נהיגה לתקופה שלא תפחת מ-3 שנים. המחפרון הושבת לתקופה של 30 ימים.

בנוסף, המשטרה עצרה אמש (ראשון) בשפרעם נהג בן 39 ומבדיקה במסוף המשטרתי על סמך רשיון הנהיגה שהציג הנהג התברר, כי הנו פסול מנהיגה על ידי משרד הרישוי, הנהג עוכב לתחנה. בפתח חקירתו של הנהג התעורר חשדו של החוקר, כי הרישיון אותו הציג הנהג אינו תקין. מבירור שערך החוקר מול משרד הרישוי, עלה כי רישיונו של הנהג מזויף. עם היוודע ממצא זה הוסבה חקירתו של הנהג מחקירה תעבורתית לפלילית ורכבו של הנהג נתפס.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מהמשטרה נמסר כי "במסגרת מאבקה העיקש של משטרת ישראל באזור הגליל בעבירות הבריונות בכביש, נרשמו במהלך הסוף שבוע 224 דוחות תנועה,כאשר 16 רכבים הורדו מהכביש ו-7 רכבים הושבתו. משטרת ישראל פועלת לשינוי תרבות הנהיגה במטרה להגביר את תחושת הביטחון בקרב משתמשי הדרך ובמטרה להרתיע את אותם נהגים עבריינים מלבצע עבירות ולהביאם לדין."

Back to top button