צרכנות

טיפול בפיגמנטציה (טוליפ נטורל)

נשים ישראליות מכירות את זה מצוין, את הפער שבין העור הפנים בקיץ לבין מצבו בחורף. השיזוף העמוק הישראלי האופייני מסתיר את הפיגמנטציה שיכולה להתפתח בכל גיל, ובמיוחד אצל נשים צעירות. אם גם מעשנים סיגריות התוצאה מאוד הרסנית לעור ומחייבת התייחסות עמוקה לבעיה. בחורף, כאשר השיזוף דוהה רואים מיד את כל הנימים והכתמים, הצבע הלא אחיד ואת נזקי השמש הישראלית בצורת כתמי פיגמנטציה.

לא רק השמש פוגעת בעור

פיגמנטציה יכולה לפגוע בעור ולהצטבר בצורת כתמים לא רק בגלל השמש אלא בגלל נטייה גנטית ובגלל הזדקנות. יש לא מעט קרמים שמבטיחים לטפל בבעיה אולם לנוכח הטיפולים הרפואיים התקשו לתת עד היום מענה יעיל באמת במחיר נוח, עד שהגיע קרם לטיפול בפיגמנטציה להבהרה של טוליפ נטורל. זהו קרם שפותח אחרי מחקר ארוך והוא מוצע לישראלים כדי לתקן את מצב העור שלהם מדי שנה, מבלי לרושש ומבלי לעבור טיפולים במכשירים שונים. את הקרם ניתן לרכוש באתר יוקאר פארם אונליין ובנוסף קרמים רבים אחרים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

טיפול ביתי מוצלח ומוכח

הטיפול הביתי המוכח בקרם לנזקי הפיגמנטציה רכש לו אוהדים רבים, גם גברים וגם נשים, שהצליחו בתוך כמה שבועות עד כמה חודשים לטפל בפיגמנטציה ולהבהיר את עורם. העור קיבל מחדש את הגוון האחיד שלו ונראה בריא לגמרי, רענן וחדש. הקרם לא רק פתר את כתמי העבר אלא בזכות החומרים הפעילים שלו הוא גם מצליח לפעול נגד הופעת כתמים חדשים ולמנוע אותם. הכל קשור להופעת המלנין בעור וזהו סוד הקרם.

מלנין ושיזוף

מלנין הוא החומר בעורנו שנוצר כאשר אנחנו נחשפים לשמש. הוא אמור להגן עלינו ולפתח צבע שזוף אולם בגלל החשיפה העזה הוא יוצר כתמים ולא שיזוף בריא משום שהשמש שלנו חזקה מדי. הקרם לטיפול בפיגמנטציה מעכב את יצירת המלנין ובכך גם מבהיר את העור וגם מונע כתמים חדשים. זה בדיוק מה שנחוץ לכם בישראל, תחת השמש שלנו.

הבהרה של כתמים

שילוב החומרים שנמצא בקרם זה, הוא השילוב שגורם להבהרת הכתמים שכבר נוצרו משום שהוא יוצר קילוף עדין של העור בעזרת חומרים כמו חומצות אלפא הידרוקסיות (AHA), רטינול שהוא ויטמין A, שמנים וחומצות שונות נוספות כמו חומצה קוג'ית וחומצה לקטית. הקרם מתאים גם למי שנוצרו לה כתמי פיגמנטציה בגלל סיבות שונות אחרות, כולל גנטיקה ומחלות עור. הוא מתאים גם לעור הידיים והזרועות וכמובן המחשוף, אזורים שנפגעים מאוד מפיגמנטציה שכזאת.

להשתמש בזה נכון

לקרם יש הוראות שימוש שיש להקפיד עליהן כדי למקסם את הפוטנציאל שלו וליהנות מהתוצאות. כדאי מאוד להתנסות בו ולקבל הוכחה שהוא יעיל מאוד בהבהרת העור ובמניעת כתמים חדשים, במיוחד כעת, בתחילת הקיץ הישראלי הנוכחי. הוא מתאים מאוד גם למי שכבר התייאשה מהכתמים שיש לה וחשבה שכבר לא תוכל להיפטר מהם לעולם. זהו קרם שיצליח לעשות את הבלתי ייאמן ולהאחיד את גוון העור שלכם ולתקן אותו.

Back to top button