מבזקיםפוליטי / מדיני

ח"כ לפיד: גנץ וניסנקורן יושבים בכנסת כגנבים בלילה

ראש האופוזיציה יאיר לפיד נשא דברים היום (רביעי) במליאת הכנסת על הצעת חוק להפסקת כהונת ראש ממשלה תחת כתב אישום. לפיד אמר: "זו רשימת החותמים המקורית של החוק הזה – מספר אחד ברשימת החותמים, של החוק שאומר שראש ממשלה לא יכול לכהן עם כתבי אישום. המגיש הראשון היה בני גנץ, והמגיש השני הוא אבי ניסנקורן, נכון להיום שר המשפטים של מדינת ישראל."

יו"ר האופוזיציה הוסיף: "עלתה פה השאלה מספסלי האופוזיציה מדוע השר המשיב לא היה אבי ניסנקורן שר המשפטים, כמו שנכתב בסדר היום, אז אני רוצה למקרה שהסקרנות אוכלת את הבית הזה, התשובה היא מפני שהוא חתום על החוק."

עוד אמר לפיד: "זו רשימת החותמים המקורית של החוק הזה – מספר אחד ברשימת החותמים, זה הוגש במרץ השנה לכנסת זו של החוק שאומר שראש ממשלה לא יכול לכהן עם כתבי אישום. המגיש הראשון היה בני גנץ, והמגיש השני הוא אבי ניסנקורן, נכון להיום שר המשפטים של מדינת ישראל. הוא פשוט לא רצה לעלות הנה ולהודות בפני האולם הזה, אופוזיציה וקואליציה כאחד, שהוא מצביע בעד הצעת חוק שהוא מסכים לה ושהוא יודע שהיא נכונה, כמוהו כבני גנץ, אנשים שנשבעו לחבריהם, לבוחריהם שהם ילחמו כדי שאדם עם כתבי אישום לא יוכל לנהל את מדינת ישראל, ועכשיו ישבו פה כגנבים בלילה והצביעו נגדה."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
דף חתימות על החוק המקורי שעליו חתומים חברי סיעת כחול לבן

Back to top button