מבזקיםתאונות עבודה

תאונת עבודה קטלנית בסכנין: בן 26 נהרג ובן 38 פצוע קשה

שני פועלים, בני 26 ו-38 נפלו היום (רביעי) בצהריים מפיגום בגובה רב, במהלך עבודתם באתר בנייה בסכנין. חובשים ופראמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום העניקו להם טיפול רפואי ופינו אותו כשהפועל הצעיר יותר במצב אנוש תוך כדי פעולות החייאה והפועל השני במצב קשה עם חבלה רב מערכתית.

פראמדיק מד"א אדי זוגוט, סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את שני הפצועים שוכבים בסמוך לאתר הבנייה. צעיר בן 23 היה מחוסר הכרה ופועלים שהיו במקום ביצעו בו פעולות החייאה בהדרכה של מוקד מדא כשבסמוך שכב הפצוע השני כשהוא סובל מחבלות קשות בכל חלקי גופו. הענקנו לפצועים טיפול רפואי מציל חיים בשטח, הכנסנו אותם במהירות לניידות טיפול נמרץ ופינינו אותם תוך כדי טיפול לבית החולים כשמצבם קשה ולא יציב."

במרכז הרפואי לגליל בנהריה ניסו להציל את חייו של הפועל הצעיר בן ה-26 אך ללא הצלחה והרופאים נאלצו לקבוע את מותו.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מנהל יחידת הטראומה, ד"ר מיקי וייס סיפר כי "הוא הגיע במצב אנוש, תוך כדי החייאה ממושכת שהחלה בשטח, ולמרבה הצער, נאלצנו לקבוע את מותו תוך דקות ספורות, לאחר שסבל מפגיעה קריטית ובלתי הפיכה".

מצבו של הפצוע השני, בן ה- 38, אף הוא תושב סכנין, מוגדר קשה והוא יועבר לאשפוז ביחידה לטיפול נמרץ.

ד"ר וייס אמר כי "פצוע זה הגיע במצב קשה מאוד, כשהוא מונשם ומורדם, ואיבד דם רב, אם כי לשמחתנו, חלה הטבה מסוימת במצבו לאחר מתן מנות דם וקיבוע אזור האגן, שם נמצאת עיקר הפגיעה. בדקות אלו מועבר הפצוע, כשהוא מונשם ומורדם, לאישפוז ביחידה לטיפול נמרץ".

כוחות משטרה ובהם חוקרי זיהוי פלילי הגיעו לזירת התאונה הקטלנית ויחד עם משרד העבודה פעלו במקום לאיסוף ממצאים על מנת לבחון את נסיבות המקרה.

מחקירה ראשונית עולה כי השניים נפלו ארצה מהפיגומים.

צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

Back to top button