חדשות הארץמבזקים

המגיפה נמשכת: ערירי בן 63 נפטר לבדו בבית ונמצא זמן רב לאחר מותו

צוות זק"א הוזעק הערב (רביעי) לבית ברחוב הרצל בחיפה לאחר שגבר ערירי בן 63 נמצא במצב ריקבון קשה. הוא נפטר לפני זמן רב ונמצא הערב לאחר שהשכנים חשדו שמשהו אינו קשורה בעקבות הריח החריף שעלה מתוך דירתו. צוותי המשטרה והכיבוי שהגיעו למקום פרתצו את דלת הבית ולעיניהם נגלה המראה המזעזע. צוות זק"א טיפל בכבוד המת וגופתו הועברה למכון לרפואה משפטית באבו כביר לצורך המשך בדיקה וזיהוי. המשטרה חוקרת את נסיבות האירוע.

ישראל לזר וישראל שכטר מתנדבי זק״א צפון שטיפלו בזירה סיפרו: "שוב נקראנו לאירוע מזעזע של אדם גלמוד בן 63 שנפטר לבדו ונמצא זמן רב לאחר מותו. כשהגענו לזירה, סיפרו לנו השכנים, כי הזעיקו את המשטרה והכיבוי בעקבות הריח הנוראי שהתפשט בכל הבניין והיה כבר בלתי נסבל. לאחר שפרצו את הדלת מצאנו את גופת המנוח במצב של איבוד צלם אנוש. ככל הנראה הוא נפטר לפני למעלה משבוע ימים ואיש לא הרגיש בחסרונו."

ישראל שכטר הוסיף כי "מדובר בדירת חדר קטן בלי חלון ובלי אוויר. הכל מוזנח, מלא באשפה, אי אפשר לתאר את הכאב בלמצוא בן אנוש במצב הכי שפל שיש – אך ורק בגלל הריח הנוראי. אנא! תבדקו בשלומם של השכנים העריריים והגלמודים פעם ביום כדי למנוע מקרי מוות מיותרים ומחרידים."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

Back to top button