מבזקיםמשפטי/פלילי

2 גברים נעצרו בחשד למעורבות בפיצוץ רכב בת"א

המשטרה פרסמה היום (חמישי) כי עצרה בשלישי החולף 2 גברים החשודים במעורבות באירוע פיצוץ הרכב באוקטובר 2016 סמוך לבית גיל הזהב בתל אביב, בו מצא את מותו גבר בן 51 מיפו. היום יוגש נגדם כתב אישום חמור על ידי פרקליטות מחוז תל אביב, החשודים, בשנות ה 30 לחייהם, הם קרובי משפחה של המנוח.

סמוך לאירוע, המשטרה פתחה בחקירה לבירור הנסיבות , במהלכה הוברר כי מטען רב עצמה אשר הובא למקום והוסלק בסמוך לרכב התפוצץ והביא למותו המידי של המנוח. עוד עלה מהחקירה כי מהמקום נמלטו מספר חשודים.

משטרת ישראל פעלה במרוצת הזמן לאיסוף ראיות מהזירה ,לרבות ביצוע פעולות חקירה סמויות וגלויות , בפרט במישור הפורנזי והתמידה במלאכת איסוף הראיות במטרה לבסס תשתית ראייתית איתנה .חרף חלוף הזמן וקשיים שהתגלעו , ביחידה המרכזית של מחוז תל אביב המשיכו כל העת בביצוע פעולות חקירה, בליווי פרקליטות מחוז תל אביב עד שלאחרונה חלה התפתחות בחקירה אשר תרמה לביסוס אותה תשתית ראייתית .

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

היום יוגש על ידי פרקליטות מחוז תל אביב לבית המשפט המחוזי בעיר, כתב אישום חמור נגד השניים , המייחס להם עבירות של קשירת קשר לביצוע פשע, נשיאה והובלת נשק שלא כדין, המתה בקלות דעת. בד בבד, תוגש בקשה להמשך מעצרם עד תום ההליכים.

מהמשטרה נמסר כי "גם בחלוף זמן, נמשיך לפעול למיצוי הדין עם העבריינים אשר פוגעים במרקם החיים הנורמטיבי ולשמירה על שלומו וביטחונו של הציבור".

צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

Back to top button